Ik zoek iets, ik weet alleen niet hoe het heet. ik zal proberen een beschrijving te geven.
Als je bijvoorbeeld je voet niet goed op je plaats kan houden, of je been dreigt naar buiten te steken, heb je daar zo'n speciaal riempje of iets dergelijks voor. volgens mij zit dat aan de singel en aan de beugel. Dat zorgt er dan voor dat de beugel wat op zijn plaats blijft.
Ik vraag me af of iemand van jullie weet hoe dit heet?
Jah, maar ze zegt, dank jullie, terwijl ik een topic heb opgezet met die vraag. ze kan zich ook gewoon stilhouden...maaaarr ik ga hier niet een discussie over voeren, want daarvoor heb ik dit topic niet opgezet
Dit heet Symmetry en staat idd op de paardendrogist site. Het leek mij ook wel wat en heb hem onlangs besteld. Tot nu toe reed ik zo af en toe met de riempjes van mijn sporen aan de singel vast, maar dit leek me een stuk steviger. Van de week heb ik hem ontvangen, maar eerlijk gezegd viel het me zwaar tegen. Op het plaatje lijkt het veel steviger, maar in werkelijkheid is het van hetzelfde materiaal als een gewoon spoorriemje. Wel handig met klittenband erbij, maar 16,50 vond ik het in ieder geval niet waard. Dus ik heb het teruggestuurd en ik hou het nog wel even bij mijn oude vertrouwde spoorriempjes! Dit is de link trouwens : http://www.paardendrogist.nl/cache/prod ... ctID=27600