Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

krumel schreef:aangezien ze er nog niet zo lang zijn denk ik niet dat mensen al echt kunnen zeggen hoe het leer blijft. Ik vind ze wel vrij duur voor een simpel hoofdstel.
 maargoed... voor 100 euro is het wel te doen... als de kwaliteit vanhet leer goed is iig.
 maargoed... voor 100 euro is het wel te doen... als de kwaliteit vanhet leer goed is iig.                                                         
estherL schreef:Ik heb het anky hoofdstel wit onderlegd.. super hoofdstel ! ik heb het nu 3 weken ongeveer en ziet er nog super uit..

Bedoel je dat ie een aansnoer is?
 Bedoel je dat ie een aansnoer is? dan die wat op het hoofdstel zelf zit..
 dan die wat op het hoofdstel zelf zit..                                                         

Kath_ schreef:Ik heb sinds kort ook het anky hoofdstel.
Alleen is hij anders dan de link hierboven
Verder vind ik het wel heel zacht leer. Mooi dubbel gestikt. En ik vind het mooi dat het kopstuk vast zit. En dat de neusriem aan 2 kanten vast moet
 wel met wit onderlegt
 wel met wit onderlegt                                                         

Er zijn trouwens nog wel meer mensen met het anky hoofdstel toch?? Die vast ook foto's hebben
 Er zijn trouwens nog wel meer mensen met het anky hoofdstel toch?? Die vast ook foto's hebben