Anky hoofdstel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mirl

Anky hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 18:59

Heeft er iemand ervaring met het Anky hoofdstel? Ik vind em zo mooi maar wil graag weten hoe hij zit en of het leer mooi blijft.

estherL

Re: Anky hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 23:38

Ik heb het anky hoofdstel wit onderlegd.. super hoofdstel ! ik heb het nu 3 weken ongeveer en ziet er nog super uit..

krumel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 23:45

aangezien ze er nog niet zo lang zijn denk ik niet dat mensen al echt kunnen zeggen hoe het leer blijft. Ik vind ze wel vrij duur voor een simpel hoofdstel.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 11:51

krumel schreef:
aangezien ze er nog niet zo lang zijn denk ik niet dat mensen al echt kunnen zeggen hoe het leer blijft. Ik vind ze wel vrij duur voor een simpel hoofdstel.

Wat ik had begrepen is, dat deze hoofdstellen € 100 zijn.

Vergeleken met andere merken, die zo'n zelfde soort model in hun collectie hebben, vind ik dit niet duur.

Ik heb een vergelijkbare Stubben gehad, maar moest daar toentertijd ongeveer Fl 350 voor neertellen.

krumel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 14:16

ohh.. ik dacht dat hij 150 was maargoed... voor 100 euro is het wel te doen... als de kwaliteit vanhet leer goed is iig.

Lilliputter

Re: Anky hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 14:17

estherL schreef:
Ik heb het anky hoofdstel wit onderlegd.. super hoofdstel ! ik heb het nu 3 weken ongeveer en ziet er nog super uit..

zou je mischien een foto kunnen maken van het hele hooofdstel en van de neusriem

alvast bedankt

beenyman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 20:05

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 18:39

ik vind dta hoofdstel nou niet echt bijzonder... k heb het leer gevoeld.. en ik vond het nou niet bepaald zacht ofzo. de neusriem vond ik ook niet mooi... je moet er van houden denk ik... ik zou me 100 eurotjes liever bij een ander hoofdstelletje leggen.

Kath_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 19:10

Ik heb sinds kort ook het anky hoofdstel.
Alleen is hij anders dan de link hierboven

Verder vind ik het wel heel zacht leer. Mooi dubbel gestikt. En ik vind het mooi dat het kopstuk vast zit. En dat de neusriem aan 2 kanten vast moet

Skitter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 16:18

Ik vind dat dubbelgestikt juist niet mooi, juist dat maakt het hoofdstel lelijk..helaas..

EDIT: hoezo moet het neusriem aan twee kanten vast? Bedoel je dat ie een aansnoer is?

En ik vind trouwens die 'dressuurneusriem' de S & T en de gecombineerde op de website veeeeeeel mooier dan die wat op het hoofdstel zelf zit..

Kath_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 18:13

Ik bedoel dat het kopstuk vast zit.. dus de neusriem zit ook aan het kopstuk vast. Je schuift deze dus niet door de lusjes van de frontriem heen zegmaar.
En normaal kan je de neusriem alleen aan de linkerkant verstellen. En nu ook aan de rechterkant. En dat vind ik mooier, want dan heb je evenveel gespjes aan beide kanten

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 18:18

staat er ergens aan de zijkant iets van anky ofzo, want ik heb presiec hetzelfde hoofdstelprijs weet ik niet meer, want dat is al bijna 2 jaar terug. Ik ben erg tevreden iig over de kwaliteit van mijn hoofdstel

Kath_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 19:18

op de frontriem aan de zijkant staat anky

Lottie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 19:19

Het onderhoud is erg belangrijk

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 21:19

Kath_ schreef:
Ik heb sinds kort ook het anky hoofdstel.
Alleen is hij anders dan de link hierboven

Verder vind ik het wel heel zacht leer. Mooi dubbel gestikt. En ik vind het mooi dat het kopstuk vast zit. En dat de neusriem aan 2 kanten vast moet

zou jij mischien foto,s kunnen maken van de neusriem en van het hoofdstel?dan krijgen wij een beetje een goed idee zeg maar,ik wil er namenlijk ook graag 1 wel met wit onderlegt

Kath_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 22:53

Ja ik was al van plan er binnekort foto's van te maken
Die van mij is gewoon zwart onderlegd

Ik heb net nog even een paar foto's gevonden van me wedstrijd afgelopen zondag. Het zijn niet echt duidelijke foto's. Maak pas weer foto's als het mooi weer is

En let niet op de perfecte aanleuning
Afbeelding
Afbeelding

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 00:01

Dus je kan de neusriem niet veranderen?

Kath_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 15:27

Nee de neusriem kan je juist wel veranderen! Alleen normaal heb je toch een 'riempje' wat onder het kopstuk doorgaat. En dan kan je die aan de linkerkant van het hoofdstel op de goede maat maken.
Bij het anky hoofdstel zit dat neusriem riempje niet onder het kopstuk. Deze zit er an 'ingebouwd' zegmaar. Dus dan heb je aan de linkerkant van het hoofdstel het bakstuk riempje. Het riempje van de neusriem. En het riempje om de keelriem aan vast te maken.
En aan de reachterkan heb je het riempje voor het bakstuk. De keelriem zelf. En nog een riempje om de neusriem aan vast te maken. (terwijl je deze normaal niet hebt.. )

Ik zal echt zo snel mogelijk foto's maken. Dan is het meteen duidelijk Er zijn trouwens nog wel meer mensen met het anky hoofdstel toch?? Die vast ook foto's hebben