Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nickyu schreef:stubbens zijn wel lekker idd , weinig wrong
RUBYWHITE schreef:nickyu schreef:stubbens zijn wel lekker idd , weinig wrong
Dat is maar net wat je persoonlijk graag wilt, ik heb dus extra wrong, aanlaten maken door kootstra. Ook achter zit een extra wrong onder het zweetblad. Dat is het voordeel van een echte zadelmaker, hij kan vrijwel voor 100% aan je eisen voldoen wat niet ten nadele van je paard is.
Citaat:rubywhit , bestaan vzh zadels waar di standaard opzit
RUBYWHITE schreef:precies...men zoekt specifiek naar een "oplossing" voor een zadel, niet een telefoonnummer voor een fysio
#Ymke# schreef:Er word in dit topic niet gevraagd over fysio ervaringen e.d. , dus daar begin ik ook niet over...
Micha schreef:Even een opmerking voor de zijlijn: Ik hoor niemand over het gegeven of ze al eens contact hebben gehad met een goede ergotherapeut met kennis over de klachten en weet waar je in de zit ondersteund moet worden. (Laat staan of je evenwel misschien niet beter kunt stoppen, hoe erg dit dan ook is.......)
Ik hoor alleen iemand roepen over een "Pysiotherapeut" Kerry sharp; ik mag aannemen een fysiotherapeut. Maar die weet geloof ik, als het goed is alleen iets over......... juist ja fysiotherapie. (Daarnaast staat deze man op andere forum onderdelen nogal ter discussie.)
Mijn advies is dan ook om met dergelijke klachten eens eerst contact te zoeken bij een goede ergotherapeut (vanuit bijvoorbeeld je ziektekosten verzekeraar of huisarts) vervolgens deze gegevens te koppelen met een persoon die je absoluut maatwerk kan leveren en dan een voor jouw passende boom te zoeken of maken waarop een voor jouw passend zadel gemaakt kan worden.
Misschien een iets duurdere oplossing maar wel een degelijke specifiek op jou problemen. Een ieder heeft zo zijn eigen klachten en wat voor de een een oplossing is kan juist voor de ander een ramp zijn. Ook misschien handig om over na te denken.... Lekker zitten is niet altijd goed zitten....
succes en ik ben heel nieuwsgierig of mensen dergelijke acties hebben ondernomen zodat ze elkaar hiermee echt kunnen verder helpen.
nickyu schreef:stijve spieren die tegen een zenuw aandrukken geeft de zelfde klachten / symptonen en is niet aan te tonen op foto
heeft hij verder nog meer klachten? (vermoeidheid ? oid noem maar een zijweg)
djuno schreef:RUBYWHITE schreef:precies...men zoekt specifiek naar een "oplossing" voor een zadel, niet een telefoonnummer voor een fysio
een goeie fysio heeft mijn man....ook ééntje die regelmatig op een rug van een paard zit.
Het probleem wat mijn heeft is niet op te lossen....moet je mee leren leven...het is niet operabel.
Het enige wat wij willen is een goed zadel voor beide ruggen met behulp van een echte deskundige....maar da's moeilijk zoeken