zijn der wel meer die enkel gebroken niks vinden
krijg hier heel veel mensen in de shop die geloven dat dat het meest vriendelijke bit is ..denk er zelfs over om er een brochure van te maken , loop bijna iedere week het zelfde verhaal te vertellen
mijn vorige paardje vond gewoon weg niks los in der mond prettig
iets wat een hele uhhh leuke uitwerking had
die heb ik dus ingereden op een stang (ojee heel bokt over me heen
) ok dan wel een billy allan , dit was duidelijk genoeg en vast genoeg voor haar , uiteindelijk maakte het niks meer uit wat ik er op of in gooide alles ging op de zit bit was slechts en enkelt de noodrem (die we gelukkig weinig nodig hadden)
het paard daarvoor (mijn kindje
) acepteerde enkel wel maar slechts als deze gelijkmatig en niet te dik was dubbel vond die maar helemall 3 x niks , die reden we of op stalhalster of op hackemore (die veeelste los afgesteld stond
)
terwijl mijn merrie daarvoor weer DOLBLIJ was met een dubbel (of eigenlijk een ieder die der tegen kwam
) een enkel was het een losgeslagen projectiel en hebben verschillende bitloze en bit optomingen geprobeerd niks maar dan ook niks was veilig(zeker voor de omgeving) muv het dubbel gebroken
maw dat wat het prettigst werkt voor je paard en dus ook voor jou
is het meest vriendelijkst (des te minder je aan die teugels bezig hoeft te zijn des te vriendelijker het uiteindelijk is ..)
daarbij is zelfs het meest vriendelijke bit of optoming een martelwerktuig in harde handen ..