hoe wassen jullie pad voor boomloos???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

never

hoe wassen jullie pad voor boomloos???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 15:53

nu is mijn vraag mischien een beetje vraag maar kun ze deze gewoon in de wasmachine doen met het schuim dr in of is het verstandig deze dr eerst uit te halen???
Want het was me een klus die dingen dr in te krijgen

pmarena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 16:06

Altijd inlages eruit halen , pad is van zichzelf al groot zat om in de wasmachine te proppen

De inlages zijn na een tijdje ook helemaal rond geworden , hebben zich naar je paard gevormd , ze zullen niet opknappen van een opgefrommelde wasbeurt ben ik bang

never

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 16:07

oke haha ja dat dacht ik wel maar het si zo'n rot werk om die dingen dr weer in te krijgen

pmarena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 16:54

Daar weet ik alles van

Kytha

Re: hoe wassen jullie pad voor boomloos???

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:06

Ik durf de inlages er niet zo goed uit te halen.. ben bang dat ik ze er niet meer (goed) inkrijg maar de mijne kan ook wel een wasbeurt gebruiken

pmarena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:10

Gewoon inlage neerleggen , met ronde kant van je af zoals je hem ook in de pad moet stoppen , arm eroverheen , met hand de onderkant (de ronde kant dus) vastpakken en je hele arm met inlage en al in de pad frotten. Als de ronde onderkant op z'n plek zit , zit de rest ook

Eventueel nog wat rechttrekken in de inlagevakken zodat de inlages niet opgefrommeld zitten op het randje.

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:49

Zo doe ik het ook! En wel even oppassen met het scherpe klittenband! Of even je lange mouwen aan.

never

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 16:11

hahah ben dus niet de eneige dr daar geen zin in heeft maar ja zal toch moeten he vind het zo rot om die dinegndr weer in te krijgen maar heel erg bedankt voor de tip

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 21:40

Zo ik heb 'm wasklaar gemaakt, inlages eruit (nu er straks nog goed inkrijgen )

maar op hoeveel graden kan ik 'm het beste wassen? Ik weet niet of ik een 'echte' heb, maar er staat nergens op op welke temperatuur ik 'm mag wassen... iemand een idee?

IcePrincess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:18

30 graden, stond er bij mij op (onder het label bij de grandeur geloof ik)

Ik heb hem toevallig vorig weekend gewassen, was wel nodig, hij zwart van het vuil en losse haren .
Inlages er weer inkrijgen vond ik wel meevallen, ik was bang dat ze er niet meer ingingen maar ging eigenlijk best makkelijk.

Het vervelendse van het wassen was om dat ding in de machine te krijgen

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 11:59

Ik heb met mijn 2 standaard grandeurdekjes (cheyenne en nevadamodel) geen probleem, maar met de Physio is het echt een crime! Die zijn nog meer gewelfd als de inlages van de standaard dekjes en dat is echt rot om ze er weer in te krijgen, omdat het brede gedeelte lastig door het smalle gedeelte gaat.. .. Ik doe het ook zoals Pmarena zegt..

Edit: ik was ze op 30 graden, nadat ik de stofzuiger eroverheen heb gehaald voor de meeste haren.

never

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 13:22

haha ben dus niet de enige die die rot dingen dr bijna niet emer inkrijgt ik peost altijd de haren dr gewoon met een zacht hoef borsteltje dr af ik spuit hem wel vaak af als ik gereden heb maar nog niet gewassen maar bedankt voor de tip dus 30 graden haha

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:09

Mijn mama heeft 'm vandaag in de wasmachine gepropt en op 30 graden gewassen. Hij is weer mooi schoon!
Ik kreeg de inlages er tot m'n verbazing met gemak in en uit!
Ik heb wel een nepperd denk ik, er zitten nergens labeltjes aan.

pmarena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 22:03

Vroeger zaten er geen labeltjes aan , wel is het randje altijd afgebiesd met een Grandeur-print erin.