Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NehnaDagmar schreef:Je zou tweespan eens kunnen bellen in Boornbergum, zij verkopen heel veel van deze zadels; misschien ook wel 2e hands en ze passen gratis! Dat raad ik je echt heel erg aan; laat een professioneel iemand kijken of het zadel echt wel goed past, bespaart je een hoop ellende.
Lina schreef:Ik heb inmiddels tweespan een mail gestuurd, ik heb nog geen mail terug gekeregen.
Ik wil nl. heel graag een fryso zadel omdat ik wel eens op de fries van iemand anders rijd en daar ligt ook een fryso (legacy) zadel op.
En eerlijk gezegd heb ik van alle zadels waar ik op heb gezeten en die ik heb gepast nog nooit zo heerlijk *zacht* gezeten. En ik kon eindelijk die lange stelten van me 'ns stilhouden;)
Mexx schreef:Mijn Frysozadel heeft boommaat 3 en die ligt op mijn Fries. Ik denk eerlijk gezegd dat zelfs boommaat 1 voor een slank arabiertje nog te breed is. Maar dan zou je idd Tweespan even moeten bellen, die kunnen je er alles over vertellen
Lina schreef:Ik heb inmiddels tweespan een mail gestuurd, ik heb nog geen mail terug gekeregen.