Ik heb een vraagje..
Weet iemand wat voor maat zadel ik nodig heb (boom) voor mijn pony:
welsh COB, redelijk smal, 1.42meter. Op mijn vorrige zadel staat geen maat i(boom).. Wie kan mij helpen??

Alvast bedankt!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vonnie84 schreef:De inchmaat gaat over de ruiter. De boommaat over het paard
Ga anders naar een ruitersportzaak/zadelmaker en koop daar een zadel. Deze mensen (met name zadelmakers) hebben er verstand van.
sronnie schreef:Vele ruitersportzaken hebben zadelVERKOPERS in dienst, dus ik zou voor de zadelmaker gaan.
Met zadelverkoper bedoel ik trouwens dat deze mensen er misschien wel verstand van hebben, maar liever een zadel verkopen wat eigenlijk niet zo goed past, dan te adviseren om nog even verder te kijken.
sronnie schreef:Vonnie84 schreef:De inchmaat gaat over de ruiter. De boommaat over het paard
Ga anders naar een ruitersportzaak/zadelmaker en koop daar een zadel. Deze mensen (met name zadelmakers) hebben er verstand van.
Vele ruitersportzaken hebben zadelVERKOPERS in dienst, dus ik zou voor de zadelmaker gaan.
Met zadelverkoper bedoel ik trouwens dat deze mensen er misschien wel verstand van hebben, maar liever een zadel verkopen wat eigenlijk niet zo goed past, dan te adviseren om nog even verder te kijken.