Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

BeLoVeD schreef:Ligt eraan. Bij een dressuurzadel waar het zweetblad vast zit heb ik de beugelriemen er liever overheen. Omdat je anders je beugels voor of achter het singeltje waarmee je het zweetblad vastzet moet doen. Maar anders eronder, blijft je zadel ook langer mooi mee.

Ik ga vanmiddag proberen met de beugels er onder
 Ik ga vanmiddag proberen met de beugels er onder  Heb pas sinds gister mijn dressuur zadel, en die man die hem verkoch zei dat het lekkerder zat als ze er over heen waren, maar ik had al mijn twijfels
 Heb pas sinds gister mijn dressuur zadel, en die man die hem verkoch zei dat het lekkerder zat als ze er over heen waren, maar ik had al mijn twijfels  Bedankt!
 Bedankt!                                                         

(Kieffer Lech Profi...) mahjah, ben toch gewent om ze erover te hebben, alleen jammer dat het zweetblad dan zo raar wordt, maar ik denk dat als ik er af en toe wat lederverf van de divoza over doe als het raar wordt, wel meevalt..
 (Kieffer Lech Profi...) mahjah, ben toch gewent om ze erover te hebben, alleen jammer dat het zweetblad dan zo raar wordt, maar ik denk dat als ik er af en toe wat lederverf van de divoza over doe als het raar wordt, wel meevalt..