Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pellie schreef:er komt een hele nieuwe bovenkant in, dat is wat ze mij bij van Triest al eens hebben uitgelegd. de boom en zitgedeelte bestaan uit 1 stuk, dus dat moet helemaal vervangen worden.
van triest is de beste zadelmaker van nederland dus ze zullen het daar wel weten.
 . Dus geloof ik jou direct als je zegt dat je een boom kunt vervangen en ik geloof harnessmaker direct als hij zegt dat een boom vervormen ten koste gaat van de kwaliteit van de boom
. Dus geloof ik jou direct als je zegt dat je een boom kunt vervangen en ik geloof harnessmaker direct als hij zegt dat een boom vervormen ten koste gaat van de kwaliteit van de boom  .
.                                                         
Pellie schreef:er komt een hele nieuwe bovenkant in, dat is wat ze mij bij van Triest al eens hebben uitgelegd. de boom en zitgedeelte bestaan uit 1 stuk, dus dat moet helemaal vervangen worden.
van triest is de beste zadelmaker van nederland dus ze zullen het daar wel weten.