Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Sablou: Als de Ria’s van deze wereld reageren op dit soort “onderzoeken”, zul je als zadelmaker dus snel in je hemd staan, zonder dat daar altijd een 100% geldige reden voor is.
Papaya schreef:...Maar nu ben ik benieuwd: wat zou jij nu in een dergelijke situatie zou doen als diezelfde trainer gezegd had: "het zadel zit belabberd en het paard wordt belemmerd in zijn beweging en reageert chagrijnig?".......... Het kan voorkomen dat je echt overtuigd bent dat je iets goed geleverd hebt en één of meerdere mensen heeft daar een andere mening over. Tja, wat dan??? Hoe zou jij dat oplossen?
jessiejanes schreef:Waarom je zoiets nou moet schrijven, terwijl je zo enorm veel goede reclame krijgt? Niet echt taktisch...........
sablou schreef:Ja, dat wordt lastig. En dan heb je inderdaad de poppen aan het dansen. Ik zou in zo'n geval een aantal mensen er bij halen (ook die trainer) en de correcte pasvorm "en-public" - door middel van publicaties, boeken en wat meer zij - aantonen. Als dat de klant nog niet zou overtuigen, zou ik het aan de klant over laten om verdere acties te ondernemen (ik ben er immers in dit geval van overtuigd dat ik niet fout zit). De kans op onterecht modder gooien is dan inderdaad erg groot.
dofuzz schreef:@sablou
als het een troost mag zijn, ik hoorde onlangs iemand klagen over zijn (20.000 $) Don Leson zadel waarbij hij met argumenten aan kwam draven die nergens op sloegen. ik blijf het herhalen : wat baten kaars en bril................
farichta schreef:Er zijn ook osteopaten voor paarden