Na opvullen scheef zadel!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Let_be

Na opvullen scheef zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 14:27

Tsja.....

Koop je duur zadel van je eigen spaarcenten (kieffer lusitano) en na paar maanden is de boom verbreed (paard moeten verkopen en daardoor lag het op ander paard) en was er nog niets aan de hand.

Na paar maanden moesten de kussens worden opgevult. Heb opdracht gegeven gewoon beide gelijk op te vullen (zadel lag nog niet scheef).

Nu zijn de kussens dus ongelijk....

Merkte het aan het rijden en zag ineens plekje verschijnen, gelukkig ben ik in de luxe dat ik een springzadel heb en die erop heb gegooit.

Ondertussen is meneer zadelpasser langsgeweest en die zei dat het door verharen kwam en dekje; ander dekje dr onder en na 2weken nog een plek.

Springzadel erop; na 2 weken plek weg en paard loopt beter, maar nu gister vriend laten kijken en die is nogal makkelijk met dat soort dingen en zelfs hij vond het scheef liggen.....

Tsja is nu mijn zadel naar de knoppen?
Kan wel weer hem laten verbouwen, maar dan blijf je toch aan de gang?

Iemand nog soortgelijke meegemaakt?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 14:42

Jep.
Mijn zadel is dan nu al 9 jaar oud, maar was ook lekker verprutst door 2 zadel' makers' .

Ik zeg je maar een ding: Harnessmaker hier op bokt, pb die ff met dit probleem.

Let_be

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 14:44

Dacht ik al, maar wie is harnessmaker dan? Heeft hij bedrijf ofzo? Kan hij het oplossen?

Want als ik nieuw zadel moet dan staat de zaak waar ik het heb gekocht mooi op zijn kop en wil ik mooi de huidige nieuwprijs terug ontvangen!

harnessmaker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 15:05

mail of bel maar eens zou ik zeggen.
Mijn telefoonnummer mag ik zo niet geven maar staat in diverse topics..