Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MikeRick schreef:Nee 195 wordt veel te groot !

horseloverx schreef:dat klopt maar daar heb ik volgend jaar niets meer aan.
horseloverx schreef:nou mijn fjord is een luxe fjord, dus heel slank.
en 150 hoog.onderlengte 165, dus ik zou op 185 uitkomen volgens mij moet ik niet kleiner gaan zon gevoel heb ik...
 . Met klein, luxe Fjordje doelde ik ook meer op een beestje van rond de 1.40m misschien nog iets hoger. Die van jou is misschien wel van het chiquere type, maar wel groot en zeker niet iel (geen wandelend geraamte of ander soort heel smal sprieterig beestje). Ik denk dan ook dat je met een 185 heel goed uit zou moeten komen.
. Met klein, luxe Fjordje doelde ik ook meer op een beestje van rond de 1.40m misschien nog iets hoger. Die van jou is misschien wel van het chiquere type, maar wel groot en zeker niet iel (geen wandelend geraamte of ander soort heel smal sprieterig beestje). Ik denk dan ook dat je met een 185 heel goed uit zou moeten komen.                                                         
CCCCorine schreef:horseloverx schreef:dat klopt maar daar heb ik volgend jaar niets meer aan.
Euh, aan een ander soort dek dat nu de juiste maat is, toch ook niet?