Harry Horse zadel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marietje1990

Harry Horse zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 19:41

Heeft iemand hier al ervaring mee, volgens mij is het net nieuw. Ze zijn vrij goedkoop, maar is de kwaliteit een beetje goed?

x_noraly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 08:26

Ik zou het niet weten, ben ook wel benieuwd ik ga deze topic maar volan

Surion

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 08:29

hier zijn al enkele topics over geweest

Marietje1990

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 10:39

Kan bijna niet de zadels zijn pas net nieuw..

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 06:45

Jawel hoor, gewoon even zoeken in de zoekfunctie

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 10:33

Je moet er geen jáááááááren mee willen doen, maar ze doen wat mij betreft niet onder voor een wintec. ( vriendin heeft er een en deze bevalt goed. Wel even andere stijgbeugels bij kopen; die zijn nl ronduit gevaarlijk; voet blijft er in haken)

astridastrid

Re: Harry Horse zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 18:50

Ik werk bij Harry's Horse en ik kan je vertellen: de zadels zijn PRIMA! Er zijn nu diverse vebeteringen doorgevoerd (om de boom nog sneller te kunnen wijzigen) sinds de introductie.
Wij hebben nu een leuke actie dat je zelfs een zadel kunt winnen (zie Facebook-pagina van Harry's Horse). Doe mee, je zult verrast zijn over de kwaliteit!

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:48

@astrid: vriendin is er ook zeer tevreden over... maar doen jullie wel wat aan de stijgbeugels ?

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 21:10

Wij leveren de zadels standaard zonder toebehoren. Die bieden de winkels er miss zelf bij aan (en dat zijn dan miss ook geen Harry's Horse-artikelen). Voor de actie doen we er wel eenmalig alle accessoires bij. Of heeft ze een kinder-zadel? Dan zou ik het even na moeten kijken.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 22:50

Nee, geen kinderzadel, gewoon een kunststof zadel. Beugels zaten er volgens mij wel bij ( zadel is vorig jaar gekocht.) Kan zijn dat het een actie was. Beugels zijn lichtgewicht beugels, met een soort metalen "grip" onder de voet. Gevolg: als je afstapt blijven de beugels aan je voeten zitten, je moet érg veel moeite doen om te voorkomen dat dat niet gebeurd... Maar goed. We gebruiken nu veiligheidsbeugels, dus probleem speelt niet meer, maar ik vond het dus wel een serieus minpunt, van een verder heel fijn zadel.

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 08:58

HH heeft geen kunststof beugels in het assortiment, die zijn in dat geval dus bijgeleverd door de winkelier ;-)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 09:01

riagr schreef:
Nee, geen kinderzadel, gewoon een kunststof zadel. Beugels zaten er volgens mij wel bij ( zadel is vorig jaar gekocht.) Kan zijn dat het een actie was. Beugels zijn lichtgewicht beugels, met een soort metalen "grip" onder de voet. Gevolg: als je afstapt blijven de beugels aan je voeten zitten, je moet érg veel moeite doen om te voorkomen dat dat niet gebeurd... Maar goed. We gebruiken nu veiligheidsbeugels, dus probleem speelt niet meer, maar ik vond het dus wel een serieus minpunt, van een verder heel fijn zadel.
Hoe kan dat nou? Als je afstijgt doe je toch eerst beide beugels uit en dan spring je van je paard?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 09:04

Kiwipitje schreef:
riagr schreef:
Hoe kan dat nou? Als je afstijgt doe je toch eerst beide beugels uit en dan spring je van je paard?

Idd, is niet de schuld van de stijgbeugels doen, stijgbeugels met gripplaatjes zijn juist erg fijn.
Hoe jij afstapt is ook erg gevaarlijk als ik denk hoe je het doet. (1 been op de grond en de ander nog id beugel en dan krijg je die niet uit?) .