Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
riagr schreef:Hoe kan dat nou? Als je afstijgt doe je toch eerst beide beugels uit en dan spring je van je paard?Nee, geen kinderzadel, gewoon een kunststof zadel. Beugels zaten er volgens mij wel bij ( zadel is vorig jaar gekocht.) Kan zijn dat het een actie was. Beugels zijn lichtgewicht beugels, met een soort metalen "grip" onder de voet. Gevolg: als je afstapt blijven de beugels aan je voeten zitten, je moet érg veel moeite doen om te voorkomen dat dat niet gebeurd... Maar goed. We gebruiken nu veiligheidsbeugels, dus probleem speelt niet meer, maar ik vond het dus wel een serieus minpunt, van een verder heel fijn zadel.
Kiwipitje schreef:riagr schreef:Hoe kan dat nou? Als je afstijgt doe je toch eerst beide beugels uit en dan spring je van je paard?Nee, geen kinderzadel, gewoon een kunststof zadel. Beugels zaten er volgens mij wel bij ( zadel is vorig jaar gekocht.) Kan zijn dat het een actie was. Beugels zijn lichtgewicht beugels, met een soort metalen "grip" onder de voet. Gevolg: als je afstapt blijven de beugels aan je voeten zitten, je moet érg veel moeite doen om te voorkomen dat dat niet gebeurd... Maar goed. We gebruiken nu veiligheidsbeugels, dus probleem speelt niet meer, maar ik vond het dus wel een serieus minpunt, van een verder heel fijn zadel.