Kentauer Penelopa

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

janinetjjj

Kentauer Penelopa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 10:31

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 10:41

Een stalgenoot van me, heeft er vorig jaar een gekocht.
In de kleur redwood, heb er een keer opgezeten en het zat lekker, zitting is ietwat 'hard', ik rij zelf op een Prestige, maar de kniewrongen zijn lekker dik, en je zit goed in het midden.
Ik vind het een net afgewerkt zadel, alhoewel de kleuring van het zadel niet echt heel netjes was. De onderkant van het zweetblad correspondeert niet echt met de bovenkant, maar een kniesoor die daar op let ( ja, ik ben een kniesoor )
Ik neem aan dat jij voor de kleur zwart gaat?

De boommaten zijn, meen ik, 1,2,3,4. Zij had een 3 gekocht, voor type sportfjord.

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 10:42

Dan zou ik voor zwart gaan..
Weet iemand wat 1,2,3,4 betekend ?

Fredt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 13:51

1 zal wel small zijn en 4 breed. 2 en 3 ertussen!

Barbie1986 heeft dat zadel ook !

#Ymke#

Re: Kentauer Penelopa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 14:47

ik heb een penelopa gehad, in de kleur kastanjebruin. Helaas werd hij te smal voor mijn paard, maar het was een fijn zadel!

_Merato_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 15:23

Ik heb de Penelopa nr. 4 voor mijn Fries Yetse.
Het zit als een huis door de ingebouwde voorsingel.
Erg fijn zadel met een diepe zit, ik heb het zadel nu 3 jaar en ziet er nog goed uit, hoor.
(ik heb alleen een 18 inch nodig, omdat ik zelf een wat grotere kont gekregen heb, haha )

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:34

Ik vind het een heerlijk zadel, ik heb hem nu ongeveer anderhalf jaar ongeveer. Bij mij is alleen slijtage bij de beugelriemen te zien, omdat ik ze niet onder het zweetblad heb. Je zal er natuurlijk zelf eerst mee moeten rijden om te zien of het iets voor je is!

Jodievanmij

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 22:22

Als je van een hele diepe zit houdt
en er tegen kan om richting stoelzit gedwongen te worden is het een zeer fijn zadel

Ik heb er een te koop is nog niet zou oud en weinig mee gereden .. als je interesse hebt pb maar...

__Nicole

Re: Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 21:08

Jodievanmij schreef:
Als je van een hele diepe zit houdt
en er tegen kan om richting stoelzit gedwongen te worden is het een zeer fijn zadel Tong uitsteken Knipoog

Ik heb er een te koop is nog niet zou oud en weinig mee gereden .. als je interesse hebt pb maar...

Ho0ii,

Heb je het zadel nog?
pb maar even terug over maat enzo:)

xxx

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 23:52

Ik ben begonnen met een Zwarte 2e handse. Toen met een Bruine en nu heb ik in gebruik: een nieuwe zwarte. Ben er erg over te spreken. Op het moment zit ik met m'n rug maar daarom kan ik dit zadel niet in zwart daglicht gaan zetten als het 3 jaar lang een favoriet is geweest. Ik moet op het moment even een andere zit hebben.