graag veel tips

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Perla schreef:graag veel tips

werkt, bij de was doen, en voordat je hem wast, insmeren met een beetje in water opgeloste vanish, de meeste vlekken gaan er dan wel uit ! ik had het bij mijn witte sjabrakken.... maar je blijft altijd wel iets zien hoor...
 werkt, bij de was doen, en voordat je hem wast, insmeren met een beetje in water opgeloste vanish, de meeste vlekken gaan er dan wel uit ! ik had het bij mijn witte sjabrakken.... maar je blijft altijd wel iets zien hoor...                                                         

OrissE_GipsY schreef:uhm... vanish !werkt, bij de was doen, en voordat je hem wast, insmeren met een beetje in water opgeloste vanish, de meeste vlekken gaan er dan wel uit ! ik had het bij mijn witte sjabrakken.... maar je blijft altijd wel iets zien hoor...

Bitch schreef:Is Vanish niet speciaal bestemd voor witte stof? Ik meen dat daar een flinke hoeveelheid chloor in zit, dan zijn de zwarte vlekken wel weg, maar dan heb je weer witte vlekken.....

Liedje schreef:Ik zweer ook bij Ossegal zeep
Heel goedkoop en effectief

Flew schreef:Cillit Bang! BANG! En het vuil is weg, helaas je dekje ook als je niet oplet.
Zou dit dus alleen gebruiken als laatste redmiddel.
 wij gebruiken ook ossegalzeep bij echte vlekken en eigenlijk krijgen we alles er wel uit ermee. maar heb het geluk dat mijn zadels niet afgeven, heb 1x een ander zadel geleend en die gaf af, en met ossegalzeep is het er goed uitgegaan
 wij gebruiken ook ossegalzeep bij echte vlekken en eigenlijk krijgen we alles er wel uit ermee. maar heb het geluk dat mijn zadels niet afgeven, heb 1x een ander zadel geleend en die gaf af, en met ossegalzeep is het er goed uitgegaan