wintec 250

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

melissa7

wintec 250

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 11:37

aangezien ik een beetje aan het rondkijken ben voor een zadel kwam ik bij
de wintec 250. ik heb een welsh van 1.22 en mijn dochter van 10 rijd hier op. Het zal ook weleens voorkomen dat ik erop zit maar meer om een stapritje te maken. Wie heeft ervaring met dit zadel of kan ik beter de 500 nemen.

Dennis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 15:15

Ik heb beide liggen voor mijn pony's.
De 250 heb ik een half jaartje, daar is mijn ene pony toen uit gegroeit(binnen 2 maanden begon hij te schuiven), toen heeft hij een tijd in de kast gelegen en hij ligt nu op mijn jonge pony. Dus veel heb ik er nog niet mee gereden, zeker de laatste tijd niet(heb pas 2x op m'n jonkie gezeten). Ik heb deze toen gekozen omdat hij iets goedkoper was. Tis een heel fijn zadel. De boom van dit zadel kan je alleen door een zadelmaker laten verwisselen(dan moet het hele zadel open, vandaar dat ik hem gewoon in de kast gelegt heb tot er weer een pony voor kwam).

Voor Dennis heb ik nu 3,5 jaar de 500. Een super zadel. Ik heb er ong 2,5 jaar bijna dagelijk en nu word hij al ruim een jaar 4x in de week gebruikt voor de kinderen die Dennis rijden(en voor mij af en toe nog ). Van deze is de boom te verwisselen.

Ik zou zelf voor de 500 kiezen mocht ik nog een zadel nodig hebben.