Bitloos hoofdstel handgemaakt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mosagaat

Bitloos hoofdstel handgemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 09:43

Goede raad is welkom daar ik echt niet weet wat ik moet vragen.

Als kado voor hun verjaardag hebben een paar vriendinnen van mij een bitloos hoofdstel gekregen gemaakt van zeiltouw (helaas kan ik er geen mooie voorbeeld foto van plaatsen daar ik geen digitale camara heb of scanner ) Maar ze vallen hier in zo in de picture dat ik van verschillende kanten de vraag heb gekregen of ik voor hun ook zo'n hoofdstel wil maken.
Oke dat wil ik wel en het hoeft ook niet voor niets. Maar dan komt hier mijn vraag; wat kan ik er wel voor vragen? Aan materiaal ben ik 15 euro kwijt, wat kan ik nu vragen voor arbeid het kost me ongeveer een halve dag om 1 hoofdstel te maken.

Wie o Wie is bereid om mij hier goede raad over te geven?

Stitatio

Re: Bitloos hoofdstel handgemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 11:32

Ik zou rond de 25 euro vragen ofzo. Een halve dag is best lang dus jij bent er veel tijd in kwijt.

Let_be

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 11:40

Een halve dag, gewoon uurloon rekenen voor jezelf.

Dus bv:

3uur X €4,50 = 13,50
Materiaalkosten 15,-
En dan maak je er toch €30,- bv van.

En kijk gewoon eff hoe duur ze in winkel zijn.

mosagaat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 11:53

In de winkel lopen de prijzen erg uit 1 van 40 tot 90 euro daar heb ik niet zo veel aan. Vandaar dat ik het zo moeilijk vind en de meeste bitloze hoofdstellen zijn van leer. Moet ik er wel bij zeggen dat mijn hoofdstel dan wel compleet is met bij passende teugels.

Zoals Plunk al zei 15+25=40 euro dan klopt het wel ongeveer, maar hebben de mensen er dat dan daadwerkelijk voor over.