Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Loolapelooza schreef:Mensen reageren altijd alsof het een martelwerktuig is maar het is ocharme maar een neusriempje. Zoals voor alle neusriemen geldt, doe hem niet te strak en dan is er niets aan de hand. Met een hackemore kan je met wat brute kracht de neus breken maar met een mexicaanse neusriem kan er nagenoeg niks gebeuren, hij treedt ook enkel in werking als het nodig is dus het is niet alsof je paard er koppijn van krijgt doordat er constant druk op de neus staatDat gekanker altijd over de mexicaanse
Een aansnoerriem is dan minder verantwoord, met een mexicaanse kan een paard tenminste meer dan fatsoendelijk adem halen.
miss_penny schreef:Waarom wil je deze neusriem kopen als je niet eens weet wat het effect is?
Loolapelooza schreef:Mensen reageren altijd alsof het een martelwerktuig is maar het is ocharme maar een neusriempje.
Loolapelooza schreef:Bepaalde Nederlandse woorden zijn er om je mening kracht bij te zetten.
Beetje verdraagzaamheid mag wel, ik wordt een beetje gek van al dat gediscussieer (ik noem het gekanker) in de media over politiek incorrecte taal. Mensen zouden zich beter eens met wat serieuzere dingen bezig houden dan het censureren en bannen van de normale dagdagelijkse woordenschat.
Loolapelooza schreef:Mensen reageren altijd alsof het een martelwerktuig is maar het is ocharme maar een neusriempje.
Loolapelooza schreef:miss_penny schreef:Waarom wil je deze neusriem kopen als je niet eens weet wat het effect is?
En ben jij Miss KnowAll dan? Ze vrààgt toch om uitleg vóór ze hem koopt! Pak beter dan al die penny's die thuis maar wat aanklooien omdat ze denken toch al alles te weten.
En Miirthe, ik hoef geen berisping ik zit niet meer op school. Bepaalde Nederlandse woorden zijn er om je mening kracht bij te zetten.
Beetje verdraagzaamheid mag wel, ik wordt een beetje gek van al dat gediscussieer (ik noem het gekanker) in de media over politiek incorrecte taal. Mensen zouden zich beter eens met wat serieuzere dingen bezig houden dan het censureren en bannen van de normale dagdagelijkse woordenschat.