Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
harnessmaker schreef:Wat je beschrijft is veel voorkomend. Met goede verf is dit weer op te lossen hoor.
Gebruiksartikelen slijten nou eenmaal maar om daarmee naar de leverancier te stappen.
Als de banden van mijn auto kaal zijn na 6 jaar ga ik ook niet terug naar de dealer....
Ik snap wel wat jullie bedoelen maar imo beetje kort door de bocht.
harnessmaker schreef:Wat je beschrijft is veel voorkomend. Met goede verf is dit weer op te lossen hoor.
Gebruiksartikelen slijten nou eenmaal maar om daarmee naar de leverancier te stappen.
Als de banden van mijn auto kaal zijn na 6 jaar ga ik ook niet terug naar de dealer....
Ik snap wel wat jullie bedoelen maar imo beetje kort door de bocht.
germie schreef:Maar een zadel van Stubben hoort toch niet vaal te worden? Kijk dat je slijtage ziet kun je niet voorkomen. Maar de kleur moet toch wel blijven? En het leer mag toch ook niet doorgesleten zijn na 6 jaar?
Bitch schreef:Jamaar, als mijn autobanden 6 jaar mee gaan, ben ik heel gelukkig, maar een zadel van 6 jaar oud, waarvan beweert wordt dat het 30 jaar meegaat, is het wel wat kort, toch?
harnessmaker schreef:Bitch schreef:Jamaar, als mijn autobanden 6 jaar mee gaan, ben ik heel gelukkig, maar een zadel van 6 jaar oud, waarvan beweert wordt dat het 30 jaar meegaat, is het wel wat kort, toch?
Dat een zadel 30 jaar mee gaat klopt ook wel. Maar heb je wel eens naar een zadel van 30 jaar oud gekeken? Er is nog wel op te rijden maar zo'n zadel ziet er niet meer uit.
harnessmaker schreef:Dat een zadel 30 jaar mee gaat klopt ook wel. Maar heb je wel eens naar een zadel van 30 jaar oud gekeken? Er is nog wel op te rijden maar zo'n zadel ziet er niet meer uit.
Alina schreef:de levensduur kan verlengen ben ik volledig met je eens!Kwestie van errug lief zijn voor je spullen