Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.. en niet alles past erin :|..
.. en niet alles past erin :|.. 

, zadel, hoofdstel, halsters, halstertouwen, cap, handschoentjes, chaps, touwtjes, pessoateugel, handoeken en dat was het wel zon beetje!
, zadel, hoofdstel, halsters, halstertouwen, cap, handschoentjes, chaps, touwtjes, pessoateugel, handoeken en dat was het wel zon beetje!                                                         

whuahah  in oris dr zadelkast hangt natuurlijk dr zadel, 3 hoofdstellen, bitten, teugels ( allemaal overbodig hahah)   verder is ie leeg ( pas opgeruimd) kist voor dr stal heb ik me beenkappen,sjabrakken,allemaal andere poets en smeer middeltjes haha, poestspullen e.d. in, o ja ik vergeet me halsters enzo.... vlieggennetjes verzorgspullen zoals anti klit, shampoo en invlecht spullen en alles... bandages, onderlappen, zweetdekens, vliegendeken.
 whuahah  in oris dr zadelkast hangt natuurlijk dr zadel, 3 hoofdstellen, bitten, teugels ( allemaal overbodig hahah)   verder is ie leeg ( pas opgeruimd) kist voor dr stal heb ik me beenkappen,sjabrakken,allemaal andere poets en smeer middeltjes haha, poestspullen e.d. in, o ja ik vergeet me halsters enzo.... vlieggennetjes verzorgspullen zoals anti klit, shampoo en invlecht spullen en alles... bandages, onderlappen, zweetdekens, vliegendeken. en de helft gebruik ik niet
 en de helft gebruik ik niet   

hahaha  als je zo gaat opsommen he, kom je er achter dta je toch best wel veel zooi hebt eigenlijk... teminste dat vind ik bij mezelf, de helft gebruik ik niet eens maarja... ik blijf kopen joh haaha elke keer als k weer wat leuks zie.. owww wat n leuk halster.. ja die koop ik, en dan jaa dan wil ik dr n touw bij, en dan kan ik ook welee n leuk sjabrak nemen... mjaa dan kan je ook leuke bijpassende peeskappen kopen,... en zo ga je steeds maar door ..
 hahaha  als je zo gaat opsommen he, kom je er achter dta je toch best wel veel zooi hebt eigenlijk... teminste dat vind ik bij mezelf, de helft gebruik ik niet eens maarja... ik blijf kopen joh haaha elke keer als k weer wat leuks zie.. owww wat n leuk halster.. ja die koop ik, en dan jaa dan wil ik dr n touw bij, en dan kan ik ook welee n leuk sjabrak nemen... mjaa dan kan je ook leuke bijpassende peeskappen kopen,... en zo ga je steeds maar door ..  

Silence schreef:Jullie hebben inderdaad lekker veel in de kast liggen.
Ik ben inderdaad wat dingetje tegengekomen waarvan ik dacht....ja die kan ik inderdaad ook wel erbij leggen. En zelf ook wat dingen waarbij ik dacht.....wat stom dat ik die er niet van mezelf uit in heb gelegd.
Morgen ga ik shoppen bij tentenkamp dus morgenavond zal m`n kast al wel veel voller zijn

Urielle schreef:Pfff, dat jullie al die dekens en dekjes etc. op stal houden! Alles wat ik niet gebruik heb ik thuis in kasten en dat gaat mee naar stal als het nodig is. Hebben jullie zoveel ruimte op stal of proppen jullie gewoon?

, baby-olie
 , baby-olie  , chaps, koekjes !, bandages,zadeldekje, zweetdeken (zelfgemaakte
 , chaps, koekjes !, bandages,zadeldekje, zweetdeken (zelfgemaakte  )die ik momenteel niet vind
 )die ik momenteel niet vind   dat is het zowat denk ik
  dat is het zowat denk ik 

.
. !
!                                                         
 mijn paardjes staan thuis en mijn troep is ook echt overal verspreid,
 mijn paardjes staan thuis en mijn troep is ook echt overal verspreid,
 )
 )