Wie rijdt er met een Sommer zadel??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Caballo77

Wie rijdt er met een Sommer zadel??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 15:13

Ik heb een tijdje geleden een Sommer zadel gekocht voor mijn tinker. Het is het endurance zadel geworden, model Marakesh. Ik moet toegeven dat het tot nu toe erg goed bevalt . Nu ben ik gewoon nieuwsgierig of er meer mensen zijn die met een Sommer zadel rijden en wat hun ervaringen zijn met dit merk zadels. Ik heb hier en daar al gezocht op ’t internet, maar kan eigenlijk niets vinden .

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:58

Ooit eens mijn achterwerk in een Sommer geplant, lekker zadels.

Zover ik weet, gewoon prima zadels, die ook hun waarde goed behouden. Mooi leder, mooie afwerking.

Brisk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 11:25

Hoi, ik heb een sommer diplomat exclusive dressuurzadel, en ik ben heel tevreden! Ik heb hem ondertussen bijna 10 jaar en ziet er nog heel erg goed uit! Zit ook lekker. Mag van mijn part zeker bij de betere kwaliteit zadels gerekend worden.

abcfgd1

Re: Wie rijdt er met een Sommer zadel??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 11:29

Ook ik heb een Sommer diplomat exclusive dressuur. SUPER! Leder is van erg goede kwaliteit en ik zit er erg goed op.

maaike_vdv

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 13:25

Ik heb een Sommer Novelle dressuurzadel gehad en was hier erg tevreden over. Goede kwaliteit, hij bleef mooi en zat heerlijk.

egnie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 19:11

Ik heb een veelzijdigheidszadel (springgericht) weet zo niet welk type het is. Ik had ook nog nooit echt van dit merk gehoor. Ik kan er in ieder geval fijn en stevig in zitten.

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 21:48

het zijn zeer degelijke betere kwaliteit zadels
hier in nl is het merk iets onbekender
dat merk ik ook uit de reacties die ik krijg op het hier ter verkoop liggende zadels , reacties als dat is veel geld voor een merkloos zadel of onbekend merk zadel ..