mijn eigen zadel was kappot, en nu heb ik een nieuw zadel aangeboden gekregen, kunstof dressuur zadel met wisselbare boom van het merk USG, nou zei het merk mijn verder niks... vandaar hier de vraag of iemand het merk kent en/of er ervaring mee heeft...
Zadel ziet er heel degelijk en netjes uit en ben dus eigenlijk wel benieuwt..
na die is het niet helemaal... lijkt er wel op maar mijn kniewrongen zijn van het zelfde materiaal als de rest van het zadel, bij dit zadel lijkt het wat anders... maar wel ook met het zelfde bomen systeem ed.
Lijkt ook weer op de wintec of de kunststof zadels van Global of Thorowgood. Ziet er niet slecht uit zo op de foto. Maar ik zou het zadel wel in werkelijkheid willen zien. Misschien lijkt het heel wat maar is het niets. En wat ook belangrijk is: past het op je paard.
het zadel ziet er goed uit... (beter als me oude zadel..) en heb er door mensen naar laten kijken die zelf ook in zadelen handelen ed. en zijden dat het erg goed lag... dus tsja..
USG is de moederlijn van Kiefer geloof ik, tenminste dat hebben ze me ooit verteld, het zadel ken ik niet dus kan er niks over zeggen. Ik heb er een hoofdstel van ben er tevreden over!