Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vonnie84 schreef:Het beste zadel, is het zadel dat past
Ik heb zelf ook de Euroriding Luxor.
Ik kan je alleen wel de betreffende winkel afraden.
Liesjuh schreef:Ik heb een Euroriding Jade, maar dat wist je miss al wel
Die raad ik je aan dus
Waarom ga je niet met hem naar Sta-Rho? O nee wacht, hij was nog niet ingereden. Maar miss wel een idee om daar voor een zadel te kijken.
Als je foto's meeneemt van zijn rug en bouw, dan kunnen hun een beetje zien hoe en wat.
De zadels kan je binnen 24uur terug brengen als hij niet past
Vonnie84 schreef:Je gaat toch niet zeker zelf kijken of een zadel goed past of niet??? Tenminste, dat kan ik je zeer zeker niet aanraden......
germie schreef:Ik heb de Maestoso voor mijn 3-jarige. De zadelmaker heeft dit zadel aangepast aan mij (andere wrong) en m'n paard. Hij heeft er bij gezegd dat het zadel na 3 maanden waarschijnlijk niet meer zal passen en dat het aangepast moet worden. Dit zal zeker het eerste jaar nog wel een keer moeten. In mijn geval zit dit bij de aanschafsprijs in (zo vaak als nodig is).
Fysiomeid schreef:In Groningen bij Kootstra.germie schreef:Ik heb de Maestoso voor mijn 3-jarige. De zadelmaker heeft dit zadel aangepast aan mij (andere wrong) en m'n paard. Hij heeft er bij gezegd dat het zadel na 3 maanden waarschijnlijk niet meer zal passen en dat het aangepast moet worden. Dit zal zeker het eerste jaar nog wel een keer moeten. In mijn geval zit dit bij de aanschafsprijs in (zo vaak als nodig is).
Zooo dat zou wel ideaal zijn!! Waar heb jij je zadel gekocht??
Xox schreef:Ik heb een Merovech en die bevalt echt super. We hebben hem al jaren. Sindskort ook een springzadel van Merovech erbij maar daar heb ik nog niet op gereden. En we hebben een Kieffer Garmisch