Bestaan er een soort van onderbandage ipv onderlappen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsuuuh

Bestaan er een soort van onderbandage ipv onderlappen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 14:26

Hallo ik heb een vraagje..
Als wij met de carrousel op wedstrijd gaan moeten de paarden gebandageert worden wij gebruiken daar nu onderlappen voor maar dat vind ik nogal klote bandageren.. dus ik vroeg me af of er een soort onderbandage bestaan van dezelfde stof als onderlappen!!!

Yentl_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 14:27

er zijn wel bandages waar de onderlappen aan vastzitten, volgens mij heb je die ook van BR..

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 14:28

van eskadron!

Daar zit eerst een stuk onderlap, dat bandageer je gewoon om het been heen, en dan loopt het vanzelf over in bandage.

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 14:29

Ilsuuuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 14:31

die zijn inderdaad wel heel handig maar het probleem bij de carrousel is dat we allemaal met de zelfde bandages moeten bandageren dus ik dacht miss bestaat er wel een onderbandage..
Ik zat ook te denken om gewoon een fleecebandage van een meter eerst te doen en dan de witte kan dta dneken jullie

marsss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 18:56

ik weet niet wat je zo lastig vind aan bandageren met onderlappen, maar er zijn ook onderlappen te koop (van BR geloof ik) met klitteband eraan zodat je die gewoon vast kan maken en dan 2 handen vrij heb om te bandageren zonder dat je onderlap verschuift

Skitter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 15:04

Ilsuuuh schreef:
die zijn inderdaad wel heel handig maar het probleem bij de carrousel is dat we allemaal met de zelfde bandages moeten bandageren dus ik dacht miss bestaat er wel een onderbandage..
Ik zat ook te denken om gewoon een fleecebandage van een meter eerst te doen en dan de witte kan dta dneken jullie

Dit lijkt me veel onhandger dan met onderlap

Zijn fleece EN wit bandages misschien een idee?