sorry maar ik vind de kwaliteit van een cap veel belangrijker dat hoe ie er uit ziet! het is niet iets wat je op je hoofd zet voor de mode lijkt mij...
Ik heb die cap gister ook gekocht. Hij is best wel fijn net alsof je geen cap op hebt Hij zit super goed. Dat dekje wat in de aanbieding is is ook heel fijn en zacht en die handschoenen heb je lkkr veel grip mee.
Ik heb die cap gister ook gekocht. Hij is best wel fijn net alsof je geen cap op hebt Hij zit super goed. Dat dekje wat in de aanbieding is is ook heel fijn en zacht en die handschoenen heb je lkkr veel grip mee.
ik heb net gekeken alleen hij was er niet in mijn maat de cap ziet er veel mooier uit dan op de foto en het is echt goede kwaliteit en ik zei niet dat ik hem echt bij de lidl weg haal maar wat jullie van zo;n cap vinden
Wist niet dat ze bij de Lidl paardenspullen hadden Mja goed, vind em echt lelijk dat wel... En kijk 'ns bij die chaps die ze in de aanbieding hebben, bij dat plaatje dat iemand ze aanheeft, heeft ie ze verkeerd om aan (sluiting aan binnenkant)
Ik zou zelf een cap kopen in een paardenwinkel. Deze winkels specificeren zich in paarden en ruiters aan te kleden en te beveiligen etc etc. Ik zou nooit een cap kopen bij de lidl. Je koopt toch ook geen fiets bij de groenteboer ?