Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Talisha schreef:Het eerste antwoord is ja, en bij het 2e antwoord zeg ik: Oefenen, oefenen en nog eens oefenen! Laat het eerst voor doen door iemand die het goed kan, en dan zelf oefenen. En als je denk dat ze goed zitten, even aan iemand vragen of dat ook zo is. Althans, zo heb ik het mezelf geleerd.
cece schreef:Als ik bandageer met onderlappen eronder wordt het zo dik.. Is dat verkeerd?
jasmijn78 schreef:Ik gebruik nooit bandages. Ik vind bandages helemaal niet goed voor een paard. Ten eerste loopt de temperatuur tijdens het werkheel hoog op onder een bandage, en dat is zeker niet goed voor een paardebeen. Ten tweede moet je ze ALTIJD met onderlappen aanbrengen, anders knellen ze en ze kunnen losraken. Ten derde kun je over het postitieve effect van bandages twisten (behalve dat het mooi staat) En ten vierde beschermen ze de pezen niet tegen harde klappen van buitenaf.
Geef mij maar peesbeeschermers. Ik hoef niet aan de setjes-rage mee te doen.
jasmijn78 schreef:Ik gebruik nooit bandages. Ik vind bandages helemaal niet goed voor een paard. Ten eerste loopt de temperatuur tijdens het werkheel hoog op onder een bandage, en dat is zeker niet goed voor een paardebeen. Ten tweede moet je ze ALTIJD met onderlappen aanbrengen, anders knellen ze en ze kunnen losraken. Ten derde kun je over het postitieve effect van bandages twisten (behalve dat het mooi staat) En ten vierde beschermen ze de pezen niet tegen harde klappen van buitenaf.
Geef mij maar peesbeeschermers. Ik hoef niet aan de setjes-rage mee te doen.
jasmijn78 schreef:Ten tweede moet je ze ALTIJD met onderlappen aanbrengen, anders knellen ze en ze kunnen losraken. te doen.
maaitjuh schreef:Mwa ik snap het wel hoor, iedereen wil dat soort dingetjes toch kunnen. Als je het gewoon goed leert kan het geen kwaad vind ik.