Waar HKM te bestellen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Waar HKM te bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 22:36

Weet iemand een site waar je HKM producten kunt bestellen, en dan met name de zadeldekjes en de bandages? Ik heb ooit namelijk bij Mister Ed een grasgroen dekje met zilveren bies gekocht, met bijpassende bandages voor mijn toenmalige verzorgpony.

Omdat Roxy het niet pastte heb ik het weggedaan. Ik zou nu dus graag dit setje willen, maar dan in de juiste maat. Mister Ed is niet dichtbij voor mij, dus het is niet zo dat ik daar even heen rijd.

Ik ken veel online ruitershops, heb geloof ik bijna alle uit het EA forum al doorgespit, maar ben nergens HKM tegengekomen. Het moet overigens wel een Nederlandse of eventueel Belgische shop zijn..

Lancome

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 22:44

www.reitsport-hkm.de is wel duits maar die hebben alles van HKM. Is wel Duitsland dus wel rekening houden met hogere verzendkosten.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 22:51

Is het wel gewoon mogelijk te bestellen vanuit Duitsland dan? Want ik neem liever geen risico's wat dat betreft, weet niet of iemand daar ervaring mee heeft? En wat de verzendkosten dan worden...

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 07:56

Jeskoo schreef:
www.reitsport-hkm.de is wel duits maar die hebben alles van HKM. Is wel Duitsland dus wel rekening houden met hogere verzendkosten.

Haha... Dat is de site van HKM... logisch dus dat ze alles van HKM hebben

Ik heb de TS al een PM gestuurt. Als er meer mensen zijn die op de site van HKM leuke dingen hebben uitgezocht, kun je ze bij mij bestellen. Laat maar weten wat je wilt hebben!

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:12

bij happyhorse in hellendoorn hebben ze ook veel van HKM, maar weet niet of die verzenden

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 10:35

Bedankt allemaal, dankzij GeJe ben ik inmiddels voorzien, als het goed is Ben ik echt superblij mee!

Bambino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:27

Maroush

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:29

Nouvel

Re: Waar HKM te bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:59

Een ruitersportzaak hier in het dorp verkoopt het ook.
Mocht het je nou niet lukken kan ik het evt nog daar voor je bestellen en opsturen...

Lancome

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 22:53

GeJe schreef:
Jeskoo schreef:

Haha... Dat is de site van HKM... logisch dus dat ze alles van HKM hebben

Ik heb de TS al een PM gestuurt. Als er meer mensen zijn die op de site van HKM leuke dingen hebben uitgezocht, kun je ze bij mij bestellen. Laat maar weten wat je wilt hebben!

Ja dat wist ik ook wel dat dat de site van HKM is Daarom stuur ik die link door, omdat daar alles van HKM op staat....
Maarre wat voor verzendkosten hanteer je en hanteer je dezelfde prijzen als op de HKM site?

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 07:58

Kun je het niet gewoon bestellen in de ruitersportzaak?

KozieZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 14:31

Dagie schreef:

Zij hanteren dezelfde prijzen als op de HKM site en als je het geld zelf overmaakt heb je geen verzendkosten!

Heb er ook een tijdje terug een dekje besteld.