Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
QuickSilver schreef:Dat schuimen is toch juist goed dat is een teken van ontspanning..
ILOVE_TARA schreef:Ik dacht dus ook dat schuimen juist goed is..Maar iemand van stal zei dat er in de Bit stond dat schuimen betekent dat je paard niet kan slikken tijdens het rijden
sandr0 schreef:mijn paard begint met schuimen zodra hij zijn bit in heeft. Of ik ga rijden of wandelen/longeren. Hij begint met knabbelen op t bit en heel nel heeft ie een mooie witte lippenstift op zijn toetje zitten.
en nageeflijk
Monchique schreef:Ik tiep nu wat ik zie in het blad bit!
Wat jij ziet als een schuimende paardenmond van een nageeflijk paard is in feite een paard die moeite heb met slikken door het bit in zijn mond.
Zegt blad Bit.
sronnie schreef:En is geschreven door iemand die het ''beste'' bitloze hoofdstel heeft ontworpen. (Dus een niet erg objectief artikel)
sronnie schreef:Monchique schreef:Ik tiep nu wat ik zie in het blad bit!
Wat jij ziet als een schuimende paardenmond van een nageeflijk paard is in feite een paard die moeite heb met slikken door het bit in zijn mond.
Zegt blad Bit.
En is geschreven door iemand die het ''beste'' bitloze hoofdstel heeft ontworpen. (Dus een niet erg objectief artikel)