Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ChrissiejJ schreef:ja daar heb ik met mijn instructice over gepraat, al verschillende dingen geprobeerd, figuren rijden echt voor ontspanning zorgen, al massages gegeven, al na laten kijken etc. niets helpt dus misschien dat ik het haar eens zo kan leren hoe het moet. En ik heb al veel goede dingen gehoord over de pessoa... dat ga ik eens proberen, maar kan er niet echt iets mee mis gaan ofzo?

... de mijne toch
... de mijne toch 

) enz. ?
) enz. ?  

ChrissiejJ schreef:ze heeft me nog niet kunnen helpen, want ze is steeds midden in een les en verder zie ik haar niet..
Maar mijn instructrice doet zelf een hel hoog niveau dressuur dus
 We hebben wat oefeningen gedaan wat geprobeerd etc etc.. en bij halthouden is het begin ernu.
  We hebben wat oefeningen gedaan wat geprobeerd etc etc.. en bij halthouden is het begin ernu.   Nu bleek dus ook dat ze bij de vorige eigenaar maar altijd één kant op is gelongeerd en bij het rijden werd ook niet veel gedaan. Ze is dus aan een kant heel gespierd.. nou daar heb ik eens aan gewerkt en we hebben vandaag op de manege ook veel gedaan en er komt verbetering in hoor
 Nu bleek dus ook dat ze bij de vorige eigenaar maar altijd één kant op is gelongeerd en bij het rijden werd ook niet veel gedaan. Ze is dus aan een kant heel gespierd.. nou daar heb ik eens aan gewerkt en we hebben vandaag op de manege ook veel gedaan en er komt verbetering in hoor   zonder extra hulpdingen
  zonder extra hulpdingen  ..en we hebben tijd genoeg ervoor hè!!
 ..en we hebben tijd genoeg ervoor hè!!