wat vinden jullie van thorowgood zadels ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cha_mira

wat vinden jullie van thorowgood zadels ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 10:53

hey,
omdat mijn zadel mij helemaal niet goed past en me een slechte beenligging geeft omdat ik helemaal geen steun heb, ben ik op zoek naar een nieuw zadel.
Ik kreeg net de brochure binnen van thorowgood en hij sprak me wel aan, de prijzen, en het uiterlijk vind ik ook mooi, en ook omdat ze hem persoonlijk komen passen.Maar heeft iemand ervaring met deze zadels ? mijn voorkeur gaat naar de griffen warmbloed dressuur door richard davidson.

maar ik zou graag jullie meningen horen.

sorry als er al een topic van bestond hem gezocht maar vond geen.

vicky
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-04-06 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Typfout in merknaam aangepast.

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 11:19

Ik vind ze netjes, goed van kwaliteit, ze passen goed, maar ze piepen zo met rubber / leren laarzen

palmira

Re: wat vinden jullie van thorowgoog zadels ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 12:11

Sinds enkele weken heb ik een thorowgood ijslanderzadel en dat bevalt prima. Het ligt goed op het paard, het is lekker licht en de kwaliteit is goed. Ook spullen als de shabrak en singel doen kwalitatief goed aan. Verder is de service van thorowgood goed bevallen: ik wilde liever korte dan lange singelstoten en met 1 telefoontje naar Engeland werd dat speciaal geregeld. Binnen de kortste keren was het zadel in huis ook.

Dennis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 12:28

Ik heb een handje voor Wintec's en 1 Thorowgood.
Van die Thorowgood krijg ik een zere kont . Maar nadat ik 6 verschillende Wintec's geprobeerd had en die niet pasten neem ik mijn eigen kont maar voor lief .

Ik zelf geef de voorkeur aan Wintec, maar je hebt het dus (zoals in dit geval) niet altijd te kiezen.

Anoniem

Re: wat vinden jullie van thorowgoog zadels ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 16:09

VSW --> HAR.