Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mylittlejoy schreef:Ik heb zelf een tweedehandsje van Marktplaats. Is inderdaad een goedkoop ding, maar doet het goed. Ik heb het ook alleen maar voor buitenrijden, dus geen intensief gebruik.
Shadowboy schreef:Mijn eerste zadel komt bij Divoza weg. Ik had toendertijd gehoord dat ze goede zadelpas service hadden. Ik ben met mijn paard erheen geweest. Na een half jaar begonnen er witte haartjes te komen. Heb het zadel gelijk weggedaan en IK kom er niet weer. Ik zeg niks over de winkel hoor want die is super bij ons maar westernzadels hebben ze niet veel verstand van.
ElCamino schreef:Bedenk even dat een goed 2e hands zadel al vaak rond de €1000 / 1500 zit.....kun je denk ik wel bedenken wat de kwaliteit van zo'n zadel is..... mijne was destijds (10 jaar geleden) 4500 guldentjes...
Citaat:Mijn eerste zadel komt bij Divoza weg. Ik had toendertijd gehoord dat ze goede zadelpas service hadden. Ik ben met mijn paard erheen geweest. Na een half jaar begonnen er witte haartjes te komen. Heb het zadel gelijk weggedaan en IK kom er niet weer.