Vraag over Harry's Horse air 2006 (nieuwe zomercollectie)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

moonshine88

Vraag over Harry's Horse air 2006 (nieuwe zomercollectie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 20:08

Ik wil eigenlijk een setje kopen van HH. Ik wil de peesjes, kogelbeschermers en een dekje. Nu heb ik een leuk gevonden, die van HH peesbeschermers air 2006 kleur Dutch en de kogelbeschermers, ik wil er dan dat gestreepte dekje bij (van Dutch kleur).
Ik kan hier geen foto plaatsen geen idee hoe het moet:$...

Jullie weten vast wel wat ik bedoel.

Mijn vraagje is, ik kan de peesjes en kogelbeschers nergens in de kleur Dutch vinden, wel in lichtblauw, rose, raspberry, walnut en donkerblauw.
En heeft er iemand ervaring mee, qua kwaliteit??? van het dekje is al een topic, dat weet ik.

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 20:48

Ik heb de peesjes besteld bij www.divoza.nl, maar dan in raspberry kleurtje, hoop ze snel te krijgen.
je bedoelt deze denk ik:
Afbeelding

Afbeelding

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 20:49

en deze haha:
Afbeelding

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 20:51

Ik ken de kwaliteit nie, maar ik vind ze echt super !

Rinske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 20:56

Oh dat dekje is echt mega-gaaf! Ik had de horseworld catalogus gekregen en daar stonden die gestreepte dekjes op! Ze zijn allemáál zo leuk Zou deze bij een goudvos staan?

CarolineP

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 22:07

Wij hebben rose strijklappen en peesbeschermers ( in combinatie met het rose gestreepte dekje, staat erg leuk!). Het dekje bevalt super, blijft goed zitten. De peesbeschermers zijn ook OK, maar de strijklappen( achter) zijn niet zo fijn. Bij gewoon dressuurrijden blijven ze wel zitten, maar als de pony los is en lekker haar benen gaat strekken zitten de strijklappen niet goed. Alles draait en flapt eruit. De maat is wel goed, dus daar ligt het niet aan. Wij rijden altijd met strijklappen van verschillende merken, maar dit is de eerste keer dat strijklappen niet bevallen. Maar.... het staat wel gaaf!

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 22:11

Ik heb de waltnut peesbeschermers en strijklappen en een walnutdekje en ik ben er erg tevreden over.
Ik heb geen problemen met de strijklappen, ze blijven bij mij prima zitten, draaien niet, etc. En dat terwijl mijn paard ze wel degelijk aantikt onder het rijden. Kortom, ik ben er erg tevreden over.

moonshine88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 11:27

Ja die kleuren bedoel ik. Zouden julllie dat setje leuk vionden staat op een schimmeltje (5)? Is lichtgrijs met wat donkerdere benen en donkergrijze manen en bijna wit hoofd.
Of is dan de lichtblauwe misschien leuker???

Tell me!

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 11:34

Ik heb ook het Dutch setje, maar dan niet het gestreepte dekje, De peesbeschermers zitten heel erg stevig, maar mijn strijkklappen vin dik niet super, want het elastiek (waat je mee vast zet) is iets te lang, maar ze blijven wel goed zitten.

Het staat juist heel erg leuk op een schimmel, ik heb een donkere schimmel en het staat heel erg leuk vooral door het oranje is leuk.

Auky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 16:21

Ik heb de peesbeschermers even in mijn bezit gehad, maar vond ze niet echt fijn.
Dit omdat mijn paard nogal grove benen heeft en de beschermer te klein was. Verder vond ik het fijne dingen, maarja, het moet natuurlijk wel goed passen.
Mijn ervaring is dus dat ze ietwat kleiner vallen dan andere beschermers van bijvoorbeeld BR.

Skitter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 19:33

Moeten deze luchtig zijn ofzo? Aangezien de gaatjes...

Gimli_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 20:36

Peesjes bevallen prima, strijklappen hebben (bij mijn paard) echt geen goede pasvorm.

Beppeke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 20:47

Ik heb het gestreepte dekje op een zwarte ruin, staat erg mooi en zit perfect!

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 22:42

Ik heb al vaker gehoord dat de strijklappen niet mooi zitten.

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 00:24

Ik had ook een set beenbeschermers. Heb er 1 keer mee gereden en snel weer verkocht. Waardeloos die pasvorm De streepjespads heb ik vanmiddag gezien, ik vond ze al niet mooi maar in het echt vond ik ze maar dunnetjes en geen mooie stof. Maar dat is mijn mening

Jess_vH

Re: Vraag over Harry's Horse air 2006 (nieuwe zomercollectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 09:57

ik vind de dekjes inderdaad tegenvallen, ik heb de lichtblauwe, maar meer qua vorm.
Verder is het niet afgrijslijk dus ben er goed blij mee.
Ik ben wel tevree over de peesjes en strijklappen.
Alles sluit goed aan. Ik heb de oranje, maar niet de gestreepte, maar die donkerblauwe met oranje rand met deze peesjes en de walnut set en de lichtblauw gestreepte.
Ben zelf tevree over de peesjes.

hvmepaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:32

heej

ik heb de peesbeschermers van HH maar dan niet met het gestreepte dekje. de peesjes bevallen me goed alleen de strijklappen hebben een iets mindere pasvorm, maar ik vind ze fijner dan de BR´s want daar gaat het neoprene na een tijdje van rafelen wat je bij de HH niet hebt.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 21:05

Oud topic.