Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Zo worden de benen van je paard niet vies, en het kleurt bij je dekje.
Ook gebruiken wij ze als we een bruiloft rijden met de paarden (met de hele club achter de koets aan). Ik vind juist dat een wit setje nuttiger is dan alle andere kleuren. 
Margreet schreef:Ieder moet lekker voor zich weten waar 'ie z'n centjes aan uit geeft, zal mij echt een zorg zijn hoor, ik let niet zo op anderen, heb genoeg aan mezelf.
Ik start met ingebouwde witte bandages *D
, scheelt dat ik in de zomer toch om de 2 weken concours hebben, dus ze worden genoeg gebruikt!
Sydney2005 schreef:Heb hier ook wel eens de opmerking neergezet hoe zo'n onzin ik het vond om met witte bandages in te rijden. Half bokt over me heen gehad... Schijnt mooi te zijn, maar wat een gedoe dat om en af doen, me ma ziet me aankomen...
Sjel schreef:Hm, ik geef je helemaal gelijk.
Ik vind het ook heel proffesioneel (willen?) overkomen, heb dan vaak toch hoge verwachtingen van zo iemand.
Ik vind het toch wat extra's geven aan een combinatie. Als je twee mensen meehebt voor het afhalen dan pakken ze er ieder twee en zijn ze er zo weer af. 
Urielle schreef:Ik bandageer ook voor het gewone trainen (niet in wit dan) dus als je dat dagelijks doet krijg je er zoveel handigheid in dat het nauwelijks extra werk is. Ik bandageer net zo snel als ik peesjes aandoeIk vind het toch wat extra's geven aan een combinatie. Als je twee mensen meehebt voor het afhalen dan pakken ze er ieder twee en zijn ze er zo weer af.

ga dus zelf blauwe peesbeschermers gebruiken
misschien later als ik vaker start eens witte aanschaffen...Urielle schreef:Ik bandageer ook voor het gewone trainen (niet in wit dan) dus als je dat dagelijks doet krijg je er zoveel handigheid in dat het nauwelijks extra werk is. Ik bandageer net zo snel als ik peesjes aandoeIk vind het toch wat extra's geven aan een combinatie. Als je twee mensen meehebt voor het afhalen dan pakken ze er ieder twee en zijn ze er zo weer af.
)