Ik ben een echte recreatie ruiter. die houdt van lange ritten.

wie heeft zo'n zadel?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ellepel schreef:hmm..die lang zweetbladen zouden dan wel es nadelig kunnen zijn voor mij,
heb namelijk maar een kleine pony1m40 en vind ene normaal zadel al vaak te groot voor hem.
of valt dat wel mee?

en ben er super blij mee. Zit heerlijk voor lange ritten alleen voor bakwerk (dus dressuur/springen) vind ik het zelf niks.) Ik heb met knop en dat is hardstikke handig als je op pad gaat
  en ben er super blij mee. Zit heerlijk voor lange ritten alleen voor bakwerk (dus dressuur/springen) vind ik het zelf niks.) Ik heb met knop en dat is hardstikke handig als je op pad gaat   alleen wil m'n jas of trui nog wel eens blijven hangen aan de knop in draf
 alleen wil m'n jas of trui nog wel eens blijven hangen aan de knop in draf   

Alleen moeten je beugels wel goed op maat zijn. Heb een keertje met 1 gereden met te lange beugels (beugels konden niet korter en ik heb echt korte pootjes
 Alleen moeten je beugels wel goed op maat zijn. Heb een keertje met 1 gereden met te lange beugels (beugels konden niet korter en ik heb echt korte pootjes  ) en dat zat echt verschrikkelijk
) en dat zat echt verschrikkelijk  

Calanddra schreef:ik heb zo'n zadel gehad, en vond hem heerlijk rijdenAlleen moeten je beugels wel goed op maat zijn. Heb een keertje met 1 gereden met te lange beugels (beugels konden niet korter en ik heb echt korte pootjes
) en dat zat echt verschrikkelijk

heb 1x op een westernzadel gereden met te lange beugels en dat reed heerlijk
 heb 1x op een westernzadel gereden met te lange beugels en dat reed heerlijk