Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
davinci2412 schreef:Ik ben al een tijdje opzoek naar een geschikte deken voor op de trailer, maar kan het niet helemaal vinden.
Ik ben opzoek naar een fleece of iets vergelijkbaars die dik genoeg is om op de trailer op te doen.
Mijn paard vind het geluid van bijvoorbeeld een regendeken langs de trailer met uitladen heel spannend. Met als gevolg dat hij de trailer afvliegt.
Daarom zoek iets wat te vergelijken is met een zweetdeken qua stof, maar dan dikker.
Op dit moment heb ik een stal deken, maar die zit eigenlijk niet zo mooi. Fijn zou zijn als de deken ook buiksingels heeft.
Alle tips zijn welkom!
Binkie_Eline schreef:Ik weet niet welke staldeken je nu hebt, maar ik vind de Bucas Quilt met stay dry fijn voor op de trailer. Die heb je in verschillende diktes, met buiksingels en de stay dry heeft ook een fleecevoering aan de binnenkant.
), een enkele keer is het net van dat tussenweer en pak ik de 50g bucas quiltBowo schreef:En gewoon een zweetdeken over je deken heen gooien?
SaraP83 schreef:Ik zou inderdaad ook eerder richting fleece of wol kijken als hij zo reageert op geluid. Gladde buitenstoffen maken vaak toch net dat schurende geluid langs de trailerwand, dus dat lijkt me in jouw geval minder ideaal.
Misschien ook goed om het rustig op te bouwen met laden/lossen, zodat hij er wat minder spanning op krijgt.