Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kidde schreef:Staat je paard normaal met beschermers op de trailer? Het lijkt mij erg warm om 5 uur lang beschermers om te doen. Ik snap je punt, maar ik denk dat je meer kwaad dan goed doet. Als je er bent zou ik gewoon goed stappen, dan is het ook zo weer weg lijkt me?
Muze schreef:Een compressie kous bijvoorbeeld zorgt er wel voor dat benen niet oplopen ( dat kan niet, omdat ze zo strak zijn) maar tegelijkertijd is dat dus wel echt symptoombestrijding.
Muze schreef:Ik zou dan eerder zeggen, zet je paard er zonder beschermers op.
En naderhand lekker even stappen.
SandraWierda schreef:Kidde schreef:Staat je paard normaal met beschermers op de trailer? Het lijkt mij erg warm om 5 uur lang beschermers om te doen. Ik snap je punt, maar ik denk dat je meer kwaad dan goed doet. Als je er bent zou ik gewoon goed stappen, dan is het ook zo weer weg lijkt me?
Dat is idd ook iets waar ik naar kijk, rij normaal met zin niet met beschermers omdat die dingen warm worden op de benen
Ineens een lange rit en dan plotseling beschermers om is misschien niet zo'n goede combinatie