Ik zoek roodbruine teugels zonder stops

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Waidida

Ik zoek roodbruine teugels zonder stops

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 15:01

Hoi allemaal

Ik heb altijd met rubberen teugels gereden omdat ik de stops wat onhandig vond in mijn handen.

Nu heb ik aan deze teugels de laatste twee keer dat ik gevallen ben echt littekens overgehouden, door dat de teugels dus langs mijn vinger schuurden en ze zo open maakten.

Nu ben ik dus op zoek naar gladde teugels, maar die toch een soort grip hebben zodat ze niet helemaal door je handen glijden bij de minste druk die er op komt.

Zeker niet breder dan 16mm, zijn er mensen die rijden met nog smallere teugels? Hoe bevalt dat?

Oh ja, de kleur zou ook nog roodbruin moeten zijn.

Ik zou het super fijn vinden als jullie mee willen zoeken!

Ik had zelf al teugels van signum gevonden, maar ik vond 25 euro verzending wel wat veel van het goeie :')

Caira

Re: Ik zoek roodbruine teugels zonder stops

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:29

Www.lovelance.nl en dan de biothane teugels, ik heb ze al jaren en ze zijn heel smal te verkrijgen.

Bieden

Link naar dit bericht Geplaatst: 38 min geleden

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31 min geleden

Bieden schreef:

Ik weet niet welke je bedoelt omdat het gewoon algemene linken zijn van teugels.

Die van de comment boven jou zijn meer wat ik al zoek. Dus geen stops, geen rubberen nopjes voor grip, ook niet met die rubber door nylon teugels geweven want dat slijt meteen.

Die van lovelance zijn eigenlijk ideaal, alleen is de kleur wat te donker. Maar als er niet anders bovenkomt zullen het die wel worden.

Dit waren die van Signum die ik vond. Maar 25 euro aan verzending vind ik wel heel veel.
Afbeelding