iemand ervaring met signum hoofdstellen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Waidida

iemand ervaring met signum hoofdstellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-26 14:39

Ik zag dit hoofdstel een tijdje terug: https://shop.signum-sattelservice.de/sh ... lues=84,69,

En voor mijn paard leek het wel leuk, ik heb een barokzadel van deuber dus een matching hoofdstel vinden dat geen 300 euro kost is een opgave. Nu had ik hem op mijn lijstje gezet 'voor later' aangezien dit model nog best nieuw is.

Alleen zag ik vandaag dat er dus ook bijpassende teugels zijn met dezelfde gespen en kleur, die ook exact zijn wat ik al een tijd zoek :')

Nu vroeg ik me dus af wat jullie ervaringen zijn met de hoofdstellen van signum. Ik overweeg namelijk om nu enkel de teugels te kopen en dan later het hoofdstel. Alleen als de hoofdstellen niet goed zijn, zijn de bijpassende teugels ook een beetje stom.

Hetwaszoiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-26 14:47

Ik heb geen ervaring met dit specifieke hoofdstel maar wel met andere signum hoofdstellen en deze waren altijd prettig in gebruik. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Leer was ietwat stug aan het begin maar na wat vet was het snel mooi zacht. Voordeel vond ik de goede kwaliteit gespen. Dat vind ik nog wel eens een ding hij hoofdstellen.

Waidida

Re: iemand ervaring met signum hoofdstellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-26 14:49

Dat is fijn te horen, ik heb wel net ontdekt dat het 25 euro aan verzending is. Dat vind ik dan weer minder grappig, dus in twee delen bestellen zal hem sowieso niet worden.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-26 14:50

Signum is van goede kwaliteit. Voor dit geld zou ik de gok wel durven wagen