Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ik ben 1.80 met lange bovenbenen en heb ook echt een 18inch nodig. tirzasarah10 schreef:Waar kom je vandaan? Ik ben laatst bij iemand geweest hier in de buurt en ben daar zo tevreden over. Countrymill was ik voor het eerst in jaren gewoon slecht geholpen, opzoek naar wat anders en was echt zo blij mee. Is een dame die echt heel veel zadels heeft, allemaal echt betaalbaar en bij haar thuis mocht ik passen. Ze werkt samen met 5 zadelpas dames in de buurt, alles wat je lekker vind zitten kan je dan meenemen of door de passer laten meenemen en dan testen. Ik ben er zo blij mee en vond de passer waar ze mee samenwerkte ook echt fijn, Total geen verkoop gevoel of iets
tirzasarah10 schreef:Waar kom je vandaan? Ik ben laatst bij iemand geweest hier in de buurt en ben daar zo tevreden over. Countrymill was ik voor het eerst in jaren gewoon slecht geholpen, opzoek naar wat anders en was echt zo blij mee. Is een dame die echt heel veel zadels heeft, allemaal echt betaalbaar en bij haar thuis mocht ik passen. Ze werkt samen met 5 zadelpas dames in de buurt, alles wat je lekker vind zitten kan je dan meenemen of door de passer laten meenemen en dan testen. Ik ben er zo blij mee en vond de passer waar ze mee samenwerkte ook echt fijn, Total geen verkoop gevoel of iets

) en elk niet op maat gemaakt zadel valt ergens tussen "soort van oncomfortabel" en "heel pijnlijk". Ja ik kan een rondje rijden en een sprongetje maken in een willekeurig 17 inch springzadel, maar het is toch wel een balansoefening gezien die wrongen ergens halverwege mijn dijbeen vallen
is een op maat gemaakt passier maar wel close contact springzadel.