Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Sassy4barrel schreef:Zijn die ook geschikt voor wat grotere kinderen van bijv 8 jaar oud ?
_coquette_ schreef:https://inkydinkysaddles.com/products/s ... cEQAvD_BwE
Bij ons op stal rijden ze met een inky dinky zadel. Deze hebben wel beugels eraan.
Jet schreef:Sassy4barrel schreef:Zijn die ook geschikt voor wat grotere kinderen van bijv 8 jaar oud ?
Dat denk ik wel, Monique uit Frankrijk die hier op Bokt een eigen topic heeft, heeft er eentje voor haarzelf laten maken en zij is een volwassene. Monique1963 is haar gebruikersnaam. Je zou haar een pb kunnen sturen over hoe dat destijds gegaan is.
Sassy4barrel schreef:Amber_anne schreef:Als je op haar profiel kijkt zie je meerdere filmpjes waarbij je het zadel beter ziet. Het is helemaal bont en daarom denk ik ook dat het een barebackpad is
Maar er zitten beugels aan?
PaulSimonFan schreef:KLC schreef:Ik denk dat dit de Werner Christ Bareback Pad Iberica Plus is in maat Shetlander.
Is deze idd. Of een namaak hiervan.
Ik zie haar filmpjes vaker voorbij komen. Het is een schapenwollen barebackpad waar beugelopbanging in zit.
Sassy4barrel schreef:PaulSimonFan schreef:
Is deze idd. Of een namaak hiervan.
Ik zie haar filmpjes vaker voorbij komen. Het is een schapenwollen barebackpad waar beugelopbanging in zit.
Zitten en liggen die zo stevig dan met beugels eraan ?
Het probleem met het zadeltje wat we nu hebben is dat die enorm snel schuift en onze shet is nog niet eens echt rond / best goed in vorm