Cavallo clb slim versie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cinniz123

Cavallo clb slim versie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:17

Voor degene die Cavallo cute little boots gebruiken bij hun shetties,het valt me op dat de slim versie zo’n scherpe achterkant heeft.
Hebben jullie dit ook en zo ja ervaar je hier problemen mee?
Als het goed is heeft de zelfde maat clb maar de normale uitvoering weer dezelfde rondingen als de trek.

Ik heb zelf voor mijn grote pony altijd de trek gehad en die is veel ronder afgewerkt dus absoluut geen problemen mee gehad.
Maar bij de clb slim versie ziet het er uit alsof dit problemen kan gaan geven,is mijn gevoel goed of slaat het nergens op?

Clb

Afbeelding

Afbeelding

Trek

Afbeelding

Afbeelding

different1

Re: Cavallo clb slim versie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:09

Mijn mini kreeg er idd een lelijk wondje van, precies op het randje van d'r hoefbal/kroonrand.
Nu pastten ze ook niet helemaal perfect, maar ik vind die hard rand niet echt doordacht of fijn afgewerkt.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 22:55

different1 schreef:
Mijn mini kreeg er idd een lelijk wondje van, precies op het randje van d'r hoefbal/kroonrand.
Nu pastten ze ook niet helemaal perfect, maar ik vind die hard rand niet echt doordacht of fijn afgewerkt.

Oke dus toch waar ik een beetje bang voor ben…
Had die van jou pads erin?

Duhelo

Re: Cavallo clb slim versie

Link naar dit bericht Geplaatst: 44 min geleden

ik denk dat je dit met een haaks slijpertje en een schuurpadje wel kan bijvijlen waardoor het niet zo scherp is?