Welke pad is vergelijkbaar met Christ Bareback pad voor Shet?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sassy4barrel

Welke pad is vergelijkbaar met Christ Bareback pad voor Shet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-25 20:30

Ik wou graag de Christ Lammfelle Shetland bareback pad voor m’n zoontje en z’n Shetlander kopen maar nu ik toch aan het rondkijken ben vroeg ik me af welke vergelijkbaar is qua zit / stevigheid en ligging maar misschien prijsgunstiger is ? ( kinderen groeien snel en het is best een uitgave voor bijv 1 jaar gebruik )

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-25 07:17

Oef, ik zie dat deze nu al 400 euro is...?
Ze zijn wel echt super-duper-fijn :j

Van Barefoot is er wel een los Ride-on-Padje in kindermaat, dat je op kunt waarderen met een schaap zitting met vergelijkbare dijwrongen en een iets hoger cantle-blok waardoor kinderen er echt heel fijn tussen zitten. Maar voor de hele kleine Shetjes is die wel snel wat aan de grote kant. Maargoed dat vond ik van de Christ ook.

Als je een grote Shet hebt dan moet het prima te doen zijn normaal gesproken :)

Afbeelding

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-25 08:44

Met de bovenstaande set kom je uit op 255 euro.

Het padje zelf er is behalve in het zwart ook als Limited Edition in het blauw met paardjes motief.
Of helemaal lavendel kleurig. Die Limited Edition kleuren zijn iets duurder.

Ik haal zelf overigens altijd liever die singelpadjes er af bij ponies en gebruik veel liever gewoon een zo lang mogelijke singel.
Maar je kunt zo'n kindermaat Ride-on-Pad natuurlijk ook op een groter paard gebruiken en dan zijn die singelpadjes wel weer handig :j

Sassy4barrel

Re: Welke pad is vergelijkbaar met Christ Bareback pad voor Shet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-25 12:18

dit is ind ook een hele mooie set :) ik ga kijken, bedankt