kwaliteit kavalkade dressuursingel vs mattes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Waidida

kwaliteit kavalkade dressuursingel vs mattes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-25 15:47

hoi,
ik heb even iets vervelends voor. Ik had online een singel gekocht tweedehands, en de verkoper dacht dat dit een mattes was. Nu was ik daar dus naar op zoek. Nu blijkt achteraf dat het een kavalkade singel is, ik geloof echt wel dat dit gewoon een oprechte fout is geweest.

Nu is mijn vraag dus, hebben jullie ervaring met de kwaliteit van een kavalkade singel tov een mattes? Het lijkt me toch dat daar verschil in moet zitten als je naar de prijs kijkt.

Opzich is de vorm nog steeds wat ik nodig heb, enkel dus een ander merk. Volgens mij heeft de kavalkade ook wel echt bont maar dit kan ik zo meteen niet terugvinden.

hopelijk kunnen jullie me helpen!

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 17:20

Ik kan geen informatie geven over het verschil in kwaliteit, maar het verschil in prijs is er wel delijk. Ook vind ik dat bij beide merken het overduidelijk is waar de logo's staan enzovoorts, dus ik snap niet zo goed hoe dit perongelijk fout kon gaan ;) .

Ik hoop dat je hem voor een mooi prijsje over kon nemen en eventueel kan herverkopen als het toch niet naar je zin is.

MyWishMax

Re: kwaliteit kavalkade dressuursingel vs mattes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 17:52

Er zit een enorm kwaliteit verschil in en snap ook niet hoe ze dat kunnen verwarren? Ik hoop voor je dat het echt bont is, maar ik vraag me het af.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 17:56

Is inderdaad een enorm kwaliteitsverschil, Mattes is echt wel heel veel beter dan Kavalkade.

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-25 17:58

Gelukkig is het nog niet verzonden!
Verkoper dacht dat ze een mattes had liggen en had de productfoto van het internet erop gezet.
Toen verkoper hem wilde verzenden kwam die erachter dat het niet klopte.

Ik heb de verkoper laten weten dat ik toch liever een mattes had en de verkoop dus wil ontbinden.

Bedankt voor jullie reacties!

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 10:14

Ah gelukkig!