Equastrian Stockholm winkel gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fegria

Equastrian Stockholm winkel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-25 10:14

Ik heb dit super leuke shirtje gezien bij stockholm. Maar kan hem nergens maar vinden in maat s. Weet iemand mischien of ze deze nog ergens verkopen. Het gaat om het shirtje Equestrian Stockholm SS'22 Sportive Blue Ash power top.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 12:38

fegria schreef:
Ik heb dit super leuke shirtje gezien bij stockholm. Maar kan hem nergens maar vinden in maat s. Weet iemand mischien of ze deze nog ergens verkopen. Het gaat om het shirtje Equestrian Stockholm SS'22 Sportive Blue Ash power top.

Hypostore en EJ hebben ze in de winkel liggen, je zou kunnen kijken of ze de maat s nog op voorraad hebben

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 13:00

Hij is al van een paar jaar geleden natuurlijk... Hypostore heeft hem volgens de site alleen nog in een L.

Ik heb hem wel in Australië gevonden, maar daar heb je niet zoveel aan denk ik :+ https://completelyequine.com.au/product ... p-blue-ash

Tenzij er toevallig een bokker in Australië woont die soms naar Nederland komt.

Hij lijkt trouwens duur, maar omgerekend is het rond de 67 euro.

fegria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-25 13:23

Ania schreef:
fegria schreef:

Hypostore en EJ hebben ze in de winkel liggen, je zou kunnen kijken of ze de maat s nog op voorraad hebben
heb je mischien een linkje van ze bij de epplejeck