Elastiek beenbeschermers oprekken.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SharonIndezz

Elastiek beenbeschermers oprekken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-25 15:42

Hoi bokkers,

Ik heb een “probleem” met beenbeschermers voor mijn merrie.

Ze is 1.78 hoog, en naar mijn idee niet heel grof gebouwd, nu is het zo dat ik Lemieux beschermers heb, en BR beschermers type snug boots, ze zijn kwa lengte en breedte echt perfect, alleen de elastieken sluitingen zijn veel te kort/strak voor haar, ik durf ze dus niet te gebruiken omdat ze te strak zijn, zo ligt er dus voor een heel aantal euro’s beschermers in de kast := nu zat ik net te bedenken of ik de stiek ook kan oprekken, als dit zou kunnen, hoe doe ik dit dan? Of moet ik dat laten doen ergens?

Alvast bedankt voor het meedenken

Sharon

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 16:04

SharonIndezz

Re: Elastiek beenbeschermers oprekken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-25 16:39

Het is niet zo dat ze helemaal moeten uit lubberen, maar een cm langer zou al verschil maken := de klittenband van de foto zal helaas niet helpen, de kappen hebben snelsluitingen

Afbeelding

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 17:02

Een cm en elastiek kan al best veel zijn. Dan zou ik echt een zadelmaker vragen om het elastiek te verlengen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Elastiek beenbeschermers oprekken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 17:04

Nee dan gaat die tip niet.
Dan zou ik ook bij de zadelmaker langs gaan :j

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-25 17:28

Tnx voor jullie reacties! Onze zadelmaker komt een dezer dagen op stal, zal hem eens vragen of die er wat mee kan

Edit: had op internet gelezen dat een nacht om wijnflessen laten zitten ook kon werken, dat heb ik nu gedaan, mooi gezicht die beschermers om de flessen :') ben benieuwd

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 18:03

SharonIndezz schreef:
Tnx voor jullie reacties! Onze zadelmaker komt een dezer dagen op stal, zal hem eens vragen of die er wat mee kan

Edit: had op internet gelezen dat een nacht om wijnflessen laten zitten ook kon werken, dat heb ik nu gedaan, mooi gezicht die beschermers om de flessen :') ben benieuwd

Exact dit heb ik gedaan met mn back on track beschermers, ze zitten nu als gegoten! Kan zijn dat een nacht niet genoeg gaat zijn, en de truc is dan om ze meerdere keren open en dicht te doen om de wijnfles :)

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-25 18:11

carina schreef:
SharonIndezz schreef:

Exact dit heb ik gedaan met mn back on track beschermers, ze zitten nu als gegoten! Kan zijn dat een nacht niet genoeg gaat zijn, en de truc is dan om ze meerdere keren open en dicht te doen om de wijnfles :)

Tnx voor de tip! Ik ga er mee aan de slag