Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
senna21 schreef:Gewoon olijfolie schijnt ook prima te werken.
DubbelFun schreef:Gewone gekookte lijnzaadolie van de Gamma/Praxis (oid) voor onderhoud (opbrengen, 15 minuten laten intrekken en restant afvegen, dan goed laten drogen).
Wil je ook schoonmaken dan mix je 1 deel witte natuurazijn met 2 delen lijnzaadolie.
Deze smeer ik volgens mij op mijn houten trailer als onderhoud... ( hout verduurzamen) of heb ik de verkeerde nu voor mij...( zal morgen eens extra kijken) Notch schreef:Hier altijd rapide, maar in alle eerlijkheid zijn de keren dat ik mijn harnachement poets echt op 1 hand te tellen, sommige leren delen zijn al 25 jaar oud.
DubbelFun schreef:Gewone gekookte lijnzaadolie van de Gamma/Praxis (oid) voor onderhoud (opbrengen, 15 minuten laten intrekken en restant afvegen, dan goed laten drogen).
Wil je ook schoonmaken dan mix je 1 deel witte natuurazijn met 2 delen lijnzaadolie.
Hannanas schreef:Kun je net zo goed die 5 liter b&e olie kopen die hierboven in een linkje geplaatst is. Die lijnolie van de Gamma is niet goedkoper.