Zool nieuwe Cavallo Cute Little Boots breekt in stukken!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Coline28

Zool nieuwe Cavallo Cute Little Boots breekt in stukken!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-25 15:27

Afbeelding
[/img]
Wie heeft dit weleens meegemaakt? Gebruik al jaren de Cavallo CLB voor het mennen en fietsen met onze shet. Al aardig wat sets versleten en deze week paar nieuwe gekocht bij Agradi. Bij de 3e keer gebruiken terwijl mijn shet in een snelle draf gaat valt hij bijna, ik stop, zijn beide hoefschoen zolen helemaal doorgescheurd en aan flarden De ene hoefschoen was zelfs helemaal omhoog geschoven naar zijn knie… Levensgevaarlijk…. Het is dat mijn shet redelijk nuchter is maar hier kun je natuurlijk de grootste ellende van krijgen. Ga ervan uit dat ik van Agradi paar nieuwe kan verwachten, maar heb weinig vertrouwen in de CLB, lijkt een productiefout!

Apacheshadow

Re: Zool nieuwe Cavallo Cute Little Boots breekt in stukken!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 16:09

Dit lijkt me zeer zeker een productiefout. Of ze hebben een heel , heel oud paar ergens gevonden. Dat het plastic kort is geworden en daardoor fragiel

Henrike5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 18:53

Moet haast wel een productie fout zijn inderdaad, vooral omdat je ze in het verleden ook gebruikte. Heb 1 paar liggen maar niet lang gebruikt en die zien er nog heel netjes uit

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 19:01

Jeetje, en dat bij 2 tegelijk ook!

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-25 13:39

Lijkt inderdaad productie fout. En denk op een fout in de samenstelling van het kunststof waardoor het niet flexibel genoeg is en is gebroken onder de krachten zeker omdat ze alle 2 tegelijk zijn gesneuveld

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 09:13

Lijkt me ook verre van normaal...zou Cavallo even aanschrijven

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 09:34

Jeetje dat is slordig, snap dat je enorm geschrokken bent! Ik heb recent ook meerdere paren van de CLB gekocht (standaard versie in zwart), maar ze hadden bij mij geen van allen een rode binnenkant van het klitteband. Ik gok dat dit die met glitters is en de slim versie gezien het extra opzetje aan de voorkant? Misschien dat ze daarom de rode klitteband hebben. Maar ik heb in ieder geval tot nu toe bij mijn 4 schoenen geen enkel probleem ervaren. Heeft Agradi al gereageerd?

Coline28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-25 20:08

Het rode klittenband is inderdaad de slim versie. Cavallo heeft de glitterversie uit productie gehaald na mijn klacht om het te onderzoeken en heb nu de blauwe variant van ze gekregen.