Maar helaas nu dus 2 paar duurdere riemen die met geen enkele mogelijkheid door het gaatje gaan
 . Kortom, welke monoriemen passen nou wel?
 . Kortom, welke monoriemen passen nou wel?                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

suffie schreef:Passen ze er ook niet andersom doorheen? Dus niet met het T haakje, maar met de andere kant?
NoekAa_ schreef:Ik heb Flexcite beugels en de velvet touch mono riemen van passier aan twee zadels hangen. Alleen bij gloednieuwe riemen even proppen met de lus er doorheen halen.

twisietos schreef:Ik heb erreplus mono riemen eraan met de zelfde beugels als jouw

Princesj schreef:suffie schreef:Passen ze er ook niet andersom doorheen? Dus niet met het T haakje, maar met de andere kant?
Helaas niet..NoekAa_ schreef:Ik heb Flexcite beugels en de velvet touch mono riemen van passier aan twee zadels hangen. Alleen bij gloednieuwe riemen even proppen met de lus er doorheen halen.
Die kreeg ik er dus juist niet doorheen, ik heb nu de hoesjes wel in gebruik ter bescherming twisietos schreef:Ik heb erreplus mono riemen eraan met de zelfde beugels als jouw
twisietos schreef:Ik heb erreplus mono riemen eraan met de zelfde beugels als jouw
Dat lijkt een goede optie, hoe vallen deze qua lengte?