Helaas heeft vannacht een rat m’n “sper” riem van m’n hoofdstel kapot gevreten Wie weet welk merk dit is? Misschien kan ik dan dezelfde kopen
Nu ik meer foto's stuur, krabbelt ie terug Andere mogelijkheden die genoemd worden zijn:HKMHooksHicksteadHansbo sportsHorsegear
Ik zie de H en de I erin. Zou het Horseshop International kunnen zijn? Of hebben die geen eigen merk?
xRivaldo schreef:Geen antwoord op je vraag (sorry), maar misschien dat een goede zadelmaker het kan repareren? Ja ik rij al jaren in cognac en mijn ervaring is dat dat lastig is met een nieuw riempje maar zou wel een optie zijn
siskeh schreef:Heeft de andere kant van de frontriem ook nog een logo?De frontriem waar ik het hoofdstel mee kocht (met roze steentjes) heeft helaas geen logo
Roodvos schreef:En als je het logo 180 graden draait?(Met andere woorden, misschien is het nu op de kop.)Heb al gegoogeld op bridle IH en HI
Zou het geen HFI kunnen zijn? https://www.finerider.nl/webshop/paard/hoofdstellen/detail/588/hfi-hoofdstel-techno.htmlKopstuk lijkt er wel op, alleen kan ik geen cognac vinden..