Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mist schreef:Het moeilijke eraan is dat ik een bod moet doen op de hele partij. Die recados zijn boomloos begrijp ik? Passen dan quasi op elk paard?
germie schreef:Westernzadels verkopen is heel lastig. Ik heb hier nog een merkzadel liggen wat niet past op het paard waar het op lag. Ik wil er minimaal 350 euro voor hebben. En dat lukt al niet. Het is een prachtig cutting westernzadel met enorm veel tooling. Mogelijk vinden mensen de 15 inch te klein, maar zelfs ik pas er met mijn 1.82m gewoon in. Heeft een fijne 'equitation' zit. Het is bij mij dan zo, als uiteindelijk niemand het zadel wil kopen voor wat ik er minimaal voor te hebben, dan gaat het op een gegeven moment gewoon geheel gesloopt de container in.
Het is het minimale bedrag, of niemand krijgt het. Zo ben ik dan ook.
Maar het geeft aan dat westernzadels moeilijker zijn dan gewone zadels.
Misschien kun je ze opkopen met iemand anders samen om minder risico te lopen.
Tink89 schreef:germie schreef:Westernzadels verkopen is heel lastig. Ik heb hier nog een merkzadel liggen wat niet past op het paard waar het op lag. Ik wil er minimaal 350 euro voor hebben. En dat lukt al niet. Het is een prachtig cutting westernzadel met enorm veel tooling. Mogelijk vinden mensen de 15 inch te klein, maar zelfs ik pas er met mijn 1.82m gewoon in. Heeft een fijne 'equitation' zit. Het is bij mij dan zo, als uiteindelijk niemand het zadel wil kopen voor wat ik er minimaal voor te hebben, dan gaat het op een gegeven moment gewoon geheel gesloopt de container in.
Het is het minimale bedrag, of niemand krijgt het. Zo ben ik dan ook.
Maar het geeft aan dat westernzadels moeilijker zijn dan gewone zadels.
Misschien kun je ze opkopen met iemand anders samen om minder risico te lopen.
Dus je gaat liever een zadel kapot maken en er geen cent voor krijgen dan dat je een lager bod accepteert van iemand die er vervolgens heel blij mee zou zijn? Daar kan ik echt met mijn pet niet bij....
En ik zou voor de zadels uit de OP samen niet meer betalen dan +- 750 euro voor alles bij elkaar. Die krijg je lastig weer verkocht.